Interneto dienraštis „The Onion“ savo išankstiniame pranešime šmaikščiai pašiepia šurmulį, kuris pastaruoju metu kilo dėl šiuo metu vykstančios, „Apple“ gerbėjams skirtos „MacWorld“ parodos.
Videoreportaže reporteriai pašiepia ideologinę „Apple“ filosofiją, kai apie naujus produktus išgirdę gerbėjai pradeda klykti, kiekvieną naujovę priima kaip revoliucinį kompanijos sprendimą.
Radikalūs „Apple“ sprendimai taip lengvai priimami kompanijos gerbėjų, kad, regis, net kvailiausia idėja gali tapti patraukliausia preke.
Šis vis augantis gerbėjų ratas dažnai atsiduria kitų kompanijų dėmesio centre, matyt, nesuprasdamos įstabaus „Apple“ rinkodaros subtilybių, šį pamišimą prilygina sektoms ar net religijai.
Tiesa, jau ir Lietuvoje rasite ne vieną, užsikrėtusį prakąstojo obuolio liga. Šiuos žmones vienija bendras požiūris į produkto veikimą bei technologijų dizainą. Bene svarbiausias „Apple“ akcentuojamas produktų bruožas yra tai, kas „tiesiog veikia“.