Gargžduose duris atveria šiuolaikiškas klientų aptarnavimo centras, kuriame Vakarinei Lietuvos daliai elektros energiją skirstanti ir tiekianti akcinė bendrovė „VST“ paslaugas klientams teiks centralizuotai ir profesionaliai.
Nuo šiol Gargždų miesto gyventojams, norintiems sudaryti elektros energijos pirkimo-pardavimo sutartis, gauti technines sąlygas prisijungimui prie skirstomųjų tinklų ar užsukusiems sutvarkyti kitų su elektra susijusių reikalų nebeteks blaškytis po kabinetus, ieškant kompetentingo specialisto. Visa reikiama informacija jiems bus suteikiama operatyviai ir vienoje vietoje.
Šiuolaikiškame klientų aptarnavimo centre Gargžduose dirbs 5 specialistai, sukaupę nemažą žinių bagažą ir galintys suteikti profesionalią pagalbą visiems, besikreipiantiems į įmonę. Į centrą užsukę gyventojai ar įmonių atstovai galės sudaryti elektros energijos pirkimo-pardavimo sutartis, deklaruoti apskaitos prietaisų rodmenis, gauti išsamią informaciją apie skolas, užregistruoti gedimus. Naujiems elektros energijos vartotojams centruose bus išduodamos techninės sąlygos, juos konsultuos specialistai.
Anot akcinės bendrovės „VST“ Gargždų skyriaus viršininko Ryčio Vilimavičiaus, į centrą užsukusius gargždiečius turėtų nustebinti ne tik šiuolaikiškai įrengtos centro patalpos, paslaugus personalas, bet ir aukštas aptarnavimo lygis. Esminiu pokyčiu, keliant klientų aptarnavimo kultūrą mieste, Gargždų skyriaus viršininkas vadina tai, kad klientų aptarnavimo centre paslaugos bus teikiamos centralizuotai. Kitaip tariant, klientams nebereikės blaškytis po kabinetus ir ieškoti žmogaus, galinčio padėti išspręsti vieną ar kitą problemą. Visa reikiama informacija jiems bus suteikiama operatyviai, profesionaliai ir vienoje vietoje. „Svarbu, kad kiekvienas į centrą užsukęs klientas jaustų išskirtinį mūsų dėmesį, kad jam būtų suteikta kokybiška paslauga, - sako akcinės bendrovės „VST“ Gargždų skyriaus viršininkas Rytis Vilimavičius. – Mums svarbus ir ypatingas kiekvienas klientas. Siekiame tai įrodyti ne žodžiais, o nuveiktais kasdieniais darbais“.
Gerinant klientų aptarnavimo kultūrą, buvo iš esmės atnaujintos ir Gargždų skyriaus patalpos, renovuotas pastato fasadas.
Klientų aptarnavimo centrai jau veikia Šiauliuose, Kaune, Klaipėdoje, Kaišiadoryse, Kretingoje ir Pakruojyje. „Nuoseklus klientų aptarnavimo kultūros gerinimas ir teikiamų paslaugų kokybė yra VST prioritetiniai tikslai, kurių siekiama metai iš metų, - sako akcinės bendrovės „VST“ generalinis direktorius Aidas Ignatavičius. – Ir toliau nuosekliai gerinsime klientų aptarnavimo kokybę, kad pateisintume modernios, į klientus orientuotos ir atsakingos įmonės vardą“.
Akcinė bendrovė „VST“ skirsto ir tiekia elektros energiją Vakarų Lietuvai. Elektros energija bendrovė aprūpina beveik 700 tūkst. klientų. Pagrindinės VST investicijos skiriamos ne tik eksploatuojamiems skirstomiesiems tinklams rekonstruoti ir modernizuoti, bet ir klientams teikiamų paslaugų kokybei gerinti.