Informacijos telefonu paslaugų lyderė Lietuvoje, TEO LT, AB įmonių grupei priklausanti bendrovė „Lintel“ tapo pirmąja savo srities įmone šalyje, kurios kokybės vadybos sistema buvo įvertinta ISO 9001 standarto atitikties sertifikatu.
Spalio mėnesį suteiktu sertifikatu buvo įvertinta bendrovės kokybės vadybos sistema, apimanti kontaktų centrų ir informacijos teikimo paslaugų kūrimą bei teikimą, IT konsultacijas telefonu.
„Lintel“ generalinės direktorės Daivos Urbanavičienės teigimu, sertifikato gavimas dar kartą įrodė kaip aukštai yra iškelta bendrovės teikiamų paslaugų kokybės kartelė.
„Tikimės, kad gavę papildomą kokybės įrodymą – ISO 9001 standarto sertifikatą – suteiksime dar daugiau kokybės garantijų užsakovams, į mūsų rankas patikintiems brangiausio savo turto – klientų - aptarnavimą“, - teigė ji.
Vienas pagrindinių kokybės vadybos sistemų bendrovėse tikslas yra įmonės valdymo ir veiklos procesų optimizavimas. „Lintel“ nuo pat veiklos pradžios daug dėmesio skyrė kokybės gerinimui ir procesų tobulinimą. O per maždaug metus trukusį pasirengimą sertifikavimui pagal ISO 9001 standartą buvo sukurtos ir įdiegtos kokybės planavimo ir analizės, kokybės vadybos sistemos stebėsenos bei gerinimo ir procesų valdymo sistemos.
TEO LT, AB įmonių grupei priklausanti bendrovė „Lintel" valdo didžiausią pagal verslo apimtis ir moderniausią pagal technologijas bei vadybą skambučių valdymo centrą Lietuvoje. Bendrovė teikia paslaugas „Informacija telefonu 118“, konsultuoja kompiuterių vartotojus telefonu 1518, o verslo klientams teikia kontaktų centro sprendimų paslaugas.
„Lintel“ šiuo metu dirba 790 darbuotojų. Bendrovės apyvarta per pirmuosius 9 šių metų mėnesius siekė beveik 24 mln. litų.