„LG Electronics“ (LG), pirmaujanti buitinių elektronikos ir mobiliojo ryšio prietaisų gamintoja paskelbė trijų mėnesių, kurie baigėsi 2007 m. rugsėjo 30 d., neaudituotus konsoliduotų pajamų rezultatus. Sumos Pietų Korėjos vonais yra verčiamos į JAV dolerius naudojant kiekvieno ketvirčio trijų mėnesių kurso vidurkį, kuris 2007 m. III ketv. buvo 928 vonai už 1 JAV dolerį, 2007 m. II ketv. – 929 vonai už 1 JAV dolerį, o 2006 m. III ketv. – 955 vonai už 1 JAV dolerį.
Bendrovės pardavimo apimtys ir pelnas visose šalyse
Dėl visų bendrovės padalinių stabilios veiklos, palyginti su ankstesniais metais, jos pardavimo apimtys ir veiklos pelnas didėjo. LG visose šalyse veiklos duomenys rodo, kad 2007 m. III ketv. pardavimas padidėjo 11,8 % ir sudarė 9,911 trilijoną vonų (10,690 mlrd. JAV dolerių). Veiklos pelnas buvo 362 mlrd. vonų (390 mln. JAV dolerių), o tai reiškia, kad pelno marža, palyginti su praėjusiais metais, ūgtelėjo 1,3 % ir pasiekė 3,6 %.
„Mobile Communication Compan“y pardavimo apimtys, palyginti su 2006 m., padidėjo 4,0 % iki 2,635 trilijono vonų (2,839 mlrd. JAV dolerių). Labiausiai išaugo bendrovės gaminamų mobiliųjų telefonų pardavimas; iš viso buvo parduota 21,9 milijono vienetų. Tam didžiausią įtaką turėjo telefonų pardavimo didėjimas augančios rinkos šalyse Pietų Amerikoje, Azijoje ir Artimuosiuose Rytuose. Nepaisant padidėjusios nebrangių modelių dalies ir ASP paslaugų pašalinimo iš pagrindinių modelių, pagerėjusi sąnaudų struktūra padėjo išsaugoti neblogą rentabilumą. Veiklos pelno marža per praėjusius metus buvo stabili ir sudarė 8,4 %. Mobiliųjų telefonų pardavimo ir pelno perspektyvos kitą ketvirtį ir toliau išlieka šviesios, nes tikimasi, kad dėl sezoniškumo faktoriaus ir didėjančio 3G telefonų pardavimo rezultatai bus dar geresni.
„Digital Display Company“ pardavimo apimtys šoktelėjo 18,7 % iki 3,170 trilijono vonų (3,416 mlrd. JAV dolerių), palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, ir 16,3 %, palyginti su praėjusiu ketvirčiu; tam įtakos turėjo plazminių ir skystųjų kristalų skaitmeninių televizorių pardavimas, kuris padidėjo 17 %, palyginti su ankstesniu ketvirčiu, bei plazmos plokščių pardavimas, kuris šoktelėjo 21 %, palyginti su ankstesniu ketvirčiu. Veiklos nuostolis sumažėjo 29 mln. vonų (31 mln. JAV dolerių) visų pirma dėl PDP modelių, kurių pardavimo didėjimą lėmė sezoniškumo faktorius ir naujieji 32 colių ekranai bei plokščių televizorių ekranų apyvartumas bei monitorių gamybos padalinio veikla. Tikimasi, kad 40 colių didelių plokščiaekranių televizorių pardavimas IV ketvirtį toliau augs, taip pat didės didelės raiškos HD modelių paklausa ir populiarumas.
„Digital Media Company“ pardavimo apimtys, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, padidėjo 9,8 % ir sudarė 1,336 mlrd. vonų (1,440 mln. JAV dolerių) daugiausia dėl didėjusio stalinių kompiuterių pardavimo Korėjoje ir nešiojamųjų kompiuterių pardavimo augimo užsienyje. Veiklos pelnas ir marža sudarė atitinkamai 29 mlrd. vonų (31 mln. JAV dolerių) arba 2,2 % – palyginti su laikotarpiu prieš dvylika mėnesių, gerokai pasikeitė. Planuojama, kad toliau didės paradavimui skirtos IT produktų apimtys, taip pat dėl aukščiausios klasės gaminių pardavimo dalies didėjimo ateinantį didelės paklausos sezoną gerės ir pelningumo rodikliai.
„Digital Appliance Company“ pardavimo apimtys padidėjo 11,4 % ir sudarė 2,785 trilijono vonų (3,001 mlrd. JAV dolerių), palyginti su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, nors lyginant su praėjusiu ketvirčiu, sumažėjo 22,7 %. Pardavimas Korėjoje didėjo dėl aukščiausios klasės gaminių, pvz., trijų durų šaldytuvų bei komercinėms patalpoms skirtų oro kondicionierių. Stabili ir didelė būgno tipo skalbyklių su garu pardavimo apyvarta JAV padėjo pasiekti bendrą 14 % augimą (vertinant doleriais – 17 %) užsienyje. Nepaisant vono nuvertėjimo ir padidėjusių žaliavų kainų, augimą skatino inovacijos ir aukščiausios klasės produktų plėtra pirmiausia išsivysčiusios rinkos šalyse, pvz., JAV. Kitą ketvirtį galima tikėtis lėtesnio pardavimo apimčių augimo JAV dėl ten prasidėjusios krizės antrinių paskolų rinkoje, bet bendrovė tikisi išlaikyti stiprias pozicijas kitose šalyse.
Patronuojančios įmonės finansinė ataskaita ir kitos veiklos pajamos
Patronuojančios bendrovės pardavimas ir veiklos pelnas atitinkamai sudarė 5,690 trilijono vonų (6,131 mlrd. JAV dolerių) ir 92 milijardo vonų (99 mln. JAV dolerių). Periodinį pelną ir grynąjį pelną, palyginti su praėjusiais metais, smarkiai padidino – atitinkamai 1169 % iki 387 milijardo vonų (417 mln. JAV dolerių) ir 1394 % iki 339 milijardo vonų (365 mln. JAV dolerių) – dėl nuosavybės metodo 399 milijardo vonų (430 mln. JAV) padidėjusi „LG.Philips LCD“, kurioje bendrovei priklauso 37,9 % akcijų, ir kitų padalinių užsienyje akcijų vertė.