Viena didžiausių Baltijos šalyse IT paslaugų ir konsultacijų bendrovių „Alna Intelligence“ šiais metais IT paslaugų nuomos apimtis padidino 31 proc., o kitąmet laukia dvigubo augimo. Bendrovei šį augimą užtikrina strateginės investicijos. Šiemet didžiausia jų, sudaranti daugiau kaip 300 tūkst. litų, skirta „CA Support Bridge“ sistemai, kurią „Alna Intelligence“ įsigijo pirmoji Lietuvoje.
„Manome, kad bet kurios profesionalios IT bendrovės paslaugų pardavimo augimas tiesiogiai priklauso nuo investicijų į pažangias sistemas ir jų pritaikymo verslo poreikiams“, - sakė „Alna Intelligence“ direktorius Gintaras Grybėnas. Pasak jo, bendrovė šiuo metu baigia įsidiegti keletą naujų sistemų, kurios turėtų ne tik užtikrinti kritinių procesų patikimumą ir saugumą, bet ir eliminuoti žmogiškojo faktoriaus riziką dirbant su kritinėmis sistemomis.
„CA Support Bridge“ suteikia galimybę per nuotolį šalinti gedimus aptarnaujamuose klientų kompiuteriuose. Naudodamiesi sistema IT inžinieriai gali bendrauti su klientais, per nuotolį diagnozuoti kompiuterio veiklos trikdžius ir taip pat nuotoliniu būdu diegti programinius kodus, kurie ištaiso klaidas, jei to reikia.
„CA Support Bridge“ integracija su naudojama „CA Service Desk“ sistema padės „Alna Intelligence“ sutrumpinti užregistruotų gedimų šalinimo trukmę, optimizuojant IT inžinierių darbą. Investicijos į veiklos kaštų mažinimą ir efektyvesnį darbą ypatingai svarbios įmonei, kuri auga tarptautinėje rinkoje“, - sakė CA pardavimų vadovas Robertas Vingrys.
Pasak „Alna Intelligence“ direktoriaus Gintaro Grybėno, nuoseklios investicijos į profesionalų IT paslaugų valdymą itin svarbios dirbant tarptautinėje rinkoje su klientais, kurie yra geografiškai nutolusiose vietovėse, nes tokiu atveju tenka konkuruoti su vietiniais paslaugų teikėjais.
2005-aisiais „Alna Intelligence“ pirmoji Lietuvoje įsidiegė pusę milijono litų kainavusią programinę įrangą „CA Service Desk“ ir nuo to laiko tęsia investicijas, kurių pagrindu kuria naujas paslaugas ir papildomą jų pridėtinę vertę verslui.
Įdiegus „CA Service Desk“ „Alna Intelligence“ darbo našumas padvigubėjo. Pasiekusi Europos Sąjungos IT ūkio aptarnavimo efektyvumo lygį, „Alna Intelligence“ užsitikrino sėkmingas pozicijas konkurencinėje kovoje visoje ES. Artimiausiu metu bendrovė rengiasi investuoti į dar kelias sistemas, kurios ženkliai padidins aptarnavimo per nuotolį efektyvumą.
Šiuo metu įmonė veikia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, įgyvendina bei prižiūri projektus Nyderlanduose, Didžiojoje Britanijoje, Lenkijoje ir Vokietijoje.