Viena Lietuvos skaitmeninės elektronikos rinkos lyderių UAB BMS plečia prekybos tinklą Latvijoje – šiandien Rygos prekybos centre „Olympia“ atidaryta antroji Latvijoje BMS parduotuvė „BMS Megapolis“. Naujojo „BMS Megapolio“ atidarymo išvakarėse BMS sulaukė dar vieno įvertinimo kaimyninėje šalyje – viena pasaulinių skaitmeninės įrangos gamybos lyderių „Dell“ vakar suteikė BMS bendrovei tiesioginės partnerės Latvijoje statusą.
„Mūsų prekybos tinklą Lietuvoje sudaro jau 13 „BMS Megapolio“ parduotuvių, tad pagrindinis plėtros etapas vietos rinkoje iš esmės baigtas. Tuo tarpu su Latvijos rinka siejame dideles BMS plėtros ir augimo perspektyvas – per artimiausius metus čia ketiname atidaryti dar kelis „BMS Megapolius“. „Dell“ suteiktas tiesioginio partnerio statusas rodo, kad mūsų plėtros galimybėmis Latvijoje tiki ir pasauliniai skaitmeninių technologijų lyderiai“, – pabrėžė BMS direktorius Artūras Afanasenka. Naujojo „BMS Megapolio“ Rygoje, į kurį BMS investavo 200 tūkst. eurų, plotas – 1000 kv. metrų. Tai – viena didžiausių 25 tūkst. kv. metrų ploto prekybos centre „Olympia“ įsikūrusių parduotuvių. Šiuo metu „BMS Megapolio“ tinklą sudaro jau 15 parduotuvių (13 – Lietuvoje, 2 – Latvijoje) – 4 parduotuvėmis daugiau nei prieš metus.
Šiandien atidarytas „BMS Megapolis“ – pirmoji BMS parduotuvė Baltijos šalyse, įrengta pagal liepos mėnesį pristatytą naująjį BMS prekės ženklą ir vizualinį identitetą. Šiame „BMS Megapolyje“ kuriama modernaus laisvalaikio skaitmeniniame pasaulyje nuotaika, lankytojams sudaryta daug galimybių išbandyti pristatomas skaitmenines technologijas ir įsitikinti jų nauda. Artimiausiais mėnesiais pagal tokią pačią koncepciją bus atnaujinti ir kiti Lietuvoje bei Latvijoje esantys „BMS Megapoliai“.
„Baltijos šalių pirkėjai pastaruoju metu itin aktyviai domisi pasaulinėmis elektronikos rinkos naujovėmis ir vis didesnį dėmesį skiria aukštai technologijų kokybei. Todėl tiek naujajame „BMS Megapolyje“, tiek ir visame prekybos tinkle stengsimės operatyviai pasiūlyti moderniausius skaitmeninius įrenginius patraukliomis kainomis. To pasiekti leidžia glaudi BMS partnerystė su pasauliniais skaitmeninės įrangos gigantais, tarp jų – ir su „Dell“ kompanija“, – sakė A.Afanasenka.
BMS tapo trečiąja „Dell“ tiesiogine partnere Latvijoje ir pirmąja Lietuvos bendrove, turinčia tokį „Dell“ statusą šioje šalyje.
UAB BMS per pirmąjį 2007 m. pusmetį Baltijos šalyse pasiekė 78,7 mln. litų apyvartą – 49 proc. daugiau nei tuo pačiu 2006 m. periodu (52,8 mln. litų).