Integruotų telekomunikacijų, IT ir TV paslaugų teikėja TEO LT, AB (toliau – TEO) ketvirtadienį klientams pristatė atnaujintą Kauno regiono klientų aptarnavimo skyrių, esantį Taikos prospekte.
Šiemet ir kitų metų pradžioje ketinama baigti klientų aptarnavimo skyrių atnaujinimą Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Utenoje, Mažeikiuose ir Tauragėje.
TEO Pardavimų tarnybos vadovo Dariaus Gudačiausko teigimu, klientų aptarnavimo skyrių atnaujinimas yra nuoseklaus prekės ženklo keitimo projekto dalis bei dar vienas žingsnis iš esmės atnaujinant ir tobulinant TEO klientų aptarnavimą.
„Klientų aptarnavimo tobulinimo strategija apima ir padalinių renovaciją, ir kitus svarbius elementus - šiemet iš esmės atnaujinome klientų aptarnavimą telefonu, sukūrėme internetinę savitarnos sistemą „ManoTEO“, - sakė D. Gudačiauskas.
Atnaujintieji klientų aptarnavimo skyriai taps funkcionalesni ir patogesni, atėjusiems klientams paslaugos ir informacija bus suteikiama greičiau. Gauti konsultacijas ar susimokėti už paslaugas bus galima specialiose greitojo aptarnavimo ar savitarnos vietose.
Norintieji išmėginti TEO paslaugas ir įsitikinti jų kokybe galės tai padaryti specialiose demonstracinėse skaitmeninės televizijos GALA ir interneto ZEBRA stenduose. Verslo klientams buvo sukurtos naujos patogios erdvės susitikti su vadybininkais bei konferencijų salė pristatymams.