„Tesla“ vadovas Elonas Muskas surengė netikėtą susitikimą su darbuotojais, kuriame sprendė susirūpinimą dėl bendrovės akcijų vertės ir kalbėjo apie ateities planus. Nepaisant to, kad akcijų kaina nuo gruodžio mėnesio gerokai krito, E. Muskas ragino darbuotojus išlaikyti savo akcijas, pabrėždamas ilgalaikį „Tesla“ autonominio vairavimo technologijos potencialą. Jis tiki, kad kai bendrovės transporto priemonių parkas pasieks 10 mln. automobilių, jos vertė smarkiai išaugs.
Pagrindinis „Tesla“ ateities akcentas yra „Cybercab“ – robotaksi, skirto autonominiam transportui, kūrimas. E. Muskas įsivaizduoja greitą gamybos liniją, panašią į buitinės elektronikos gamybą, galinčią pagaminti „Cybercab“ kas penkias sekundes.
Planuojama pagaminti ne mažiau kaip 2 mln. vienetų per metus, o galima kaina neviršytų 30 tūkst. eurų. Šiam projektui įgyvendinti reikės, kad „Tesla“ gerokai patobulintų savo gamybos procesus.

Kita svarbi iniciatyva – „Optimus“ robotų gamyba. Kompanija siekia šiais metais pagaminti 5 tūkst. „Optimus“ robotų, o vėliau planuojama padidinti gamybos apimtis iki 10 tūkst. arba net 12 tūkst.. Šią pradinę gamybą jis palygino su romėnų legionu, pabrėždamas didžiulį robotų kiekį, kurį kompanija ketina įdiegti. E. Muskas šiuos robotus laiko vertingiausiu „Tesla“ turtu ir mano, kad jie sukels revoliuciją ekonomikoje.
Kompanijos vadovas pripažino, kad jam tenka didelis darbo krūvis, jis vadovauja daugeliui bendrovių, įskaitant „SpaceX“, „X“, „The Boring Co.“, „Neuralink“ ir „xAI“, be to, dirba Baltųjų rūmų DOGE biure. Jis patvirtino, kad dirba septynias dienas per savaitę, daugiausia dėmesio skirdamas produktyvumui. Nepaisant iššūkių, E. Muskas išlieka optimistiškai nusiteikęs dėl „Tesla“ ateities.
Investuotojai kritikavo E. Muską dėl to, kad jis savo dėmesį skirsto tarp per daug projektų ir politinio dalyvavimo. Tačiau po visų darbuotojų susirinkimo kai kurie analitikai išreiškė pritarimą jo vadovavimui ir susitelkimui į „Tesla“. Susirūpinimas dėl kompanijos akcijų vertės ir daugybės E. Musko įsipareigojimų išlieka, tačiau bendrovės dėmesys autonominėms transporto priemonėms ir robotams yra aiškus.
Atrodo, kad neplanuotas visų vadovų susitikimas pasiteisino. Šio straipsnio rašymo metu „Tesla“ akcijos kainuoja 257,94 eurų ir, nors vis dar yra maždaug 50 proc. pigesnės nei ATH, jos atsigavo nuo praėjusį antradienį užfiksuotų 206,14 eurų.
Elono Musko pažadai kaip visada beatodairiški, tačiau viena žinia, kurią jis jau kurį laiką bando perduoti, yra aiški – „Tesla“ nėra automobilių gamybos bendrovė. Automobiliai yra tik šalutinis verslas, ir kai investuotojai tai supras, galbūt pradės matyti platesnį vaizdą. Dėl daugiau nei 120 tūkst. jos darbuotojų ir dar daugiau žmonių tiekimo grandinėje – tikėkimės, kad audra praeis.