Siuntų pristatymo bendrovė „Smartpost Itella“ oficialiai pakeitė savo pavadinimą bei prekės ženklą ir tapo „SmartPosti“. Suomijos „Posti“ grupei priklausanti bendrovė šiuo pokyčiu siekia dar labiau priartėti prie savo valdančiosios įmonės bei sustiprinti pozicijas visose Baltijos šalyse: šis pokytis kiek anksčiau įvyko Latvijoje bei Estijoje.

„Siekdami veikti aiškiai ir nuosekliai visuose regionuose, nusprendėme naudoti vieningą „Posti“ prekės ženklą. Vartotojai renkasi stiprius prekės ženklus, o įmonės renkasi tuos partnerius, kuriuos vertina jų klientai. Pastarųjų lojalumo ir toliau sieksime kasdieniu darbu: užtikrindami patikimas bei greitas logistikos paslaugas. „Posti“ vardas jau yra puikiai atpažįstamas ir vertinamas Suomijoje, tuo tarpu Estijoje „Smartpost“ yra vienas populiariausių prekės ženklų. Mūsų tikslas buvo ne tik įtvirtinti „Posti“ pavadinimą, bet ir išlaikyti „Smartpost“ sukauptą patirtį bei vertę, visa tai sujungus atsirado naujasis pavadinimas“, – sako Gediminas Mickus, „SmartPosti“ vadovas Baltijos šalims.
Pasak jo, svarbu ir tai, kokias galimybes suteikia bendradarbiavimas tarp skirtingų šalių. Pavyzdžiui, pasitelkiant bendrus „Posti“ išteklius, atsiranda galimybė organizuoti didesnes rinkodaros kampanijas ir pritraukti dar platesnį visuomenės dėmesį. Štai, pavadinimo atnaujinimo kampanijos metu, paslaptingos „i“ raidės buvo matytos Latvijoje, Estijoje ir Lietuvoje.
„Posti Group“ prezidentas bei generalinis direktorius Antti Jääskeläinen teigia, jog Lietuvoje veikianti „SmartPosti“ priartėjo prie valdančiosios įmonės, turinčios daugiau nei 400 metų veiklos patirtį savo srityje. „Tarptautinė plėtra yra viena iš mūsų strateginių krypčių. Veiklos suvienodinimas ir dar glaudesnis bendradarbiavimas leis mums sukurti stipresnę įmonę, kuri išnaudos savo stiprybes įvairiose rinkose. O ilgainiui tai atvers naujas galimybes ir mūsų klientams“, – sako A. Jääskeläinen
Vykstantys pokyčiai atlieps ir dar vieną bendrovei svarbų prioritetą – rūpintis žmonėmis, kurie kasdien dirba dinamiškoje ir nuolat kintančioje aplinkoje, tiek vairuodami ir pristatydami siuntas, tiek dirbdami terminaluose. Būtent todėl senosios aprangos yra keičiamos į naujas, ryškiai oranžines uniformas su atšvaitais. Tai leis kurjeriams būti geriau matomiems bet kokiomis oro sąlygomis.
„Iš mūsų valdančiosios įmonės esame perėmę ir skandinaviškąsias vertybes. Skatiname tvarumą, gerbiame kiekvieną žmogų nepaisydami lyties, kultūros ar socialinės padėties. Nuolat puoselėjame įvairovę ir bendruomeniškumą, siekdami sukurti aplinką, kurioje kiekvienas jaučiasi vertinamas bei saugus. Šie principai – mūsų kasdienės veiklos pamatas, kuris padeda prisidėti prie darnaus ir atsakingo verslo kūrimo“, – dėsto G. Mickus.
Praėjusių metų pradžioje bendrovė investavo 2 mln. eurų į paštomatų tinklo plėtrą Baltijos šalyse. 2024-aisiais vien Lietuvoje įrengti 28 nauji paštomatai, o bendras paštomatų ir siuntų atsiėmimo taškų skaičius mūsų šalyje pasiekė 300. Kartu su Latvija, Estija ir Suomija šis tinklas iš viso sudaro daugiau nei 4100 siuntų pristatymo punktų. Taip pat pernai bendrovė pranešė apie 14 mln. eurų investiciją į logistikos centro statybas Estijoje. Šių metų kovą 3 hektarų plote iškilęs centras tapo didžiausiu „Posti“ grupės logistikos centru Baltijos šalyse.
„Šis centras daugiau nei dvigubai padidino siuntų apdorojimo pajėgumus. Šis projektas ne tik padės išlaikyti rinkos kokybės lyderio poziciją, bet ir suteiks klientams dar greitesnį bei patogesnį aptarnavimą. Suprantame, kad klientų lūkesčiai auga kartu su rinka, todėl kartu su patikimumu ir patogumu turime siekti ir tvarumo. Naujasis rūšiavimo centras, kuriame ypatingas dėmesys skirtas energiniam efektyvumui ir pasiruošimui elektrinių transporto priemonių parkui, puikiai įprasmina šį siekį“, – sako G. Mickus.