„Xiaomi Corporation“, buitinės elektronikos ir išmaniosios gamybos bendrovė, kurios pagrindą sudaro išmanieji telefonai ir išmanioji techninė įranga, sujungti per daiktų interneto platformą, paskelbė audituotus konsoliduotus 2024 m. gruodžio 31 d. pasibaigusių metų rezultatus. Grupės ketvirčio pajamos 2024 m. ketvirtąjį ketvirtį (toliau - 2024 m. IV ketvirtis) pirmą kartą viršijo 100 mlrd. juanių (12,66 mlrd. eur), o tiek visų metų, tiek ketvirtojo ketvirčio rezultatai viršijo prognozes. Bendrosios metų pajamos per metus padidėjo 35,0 proc. ir sudarė 365,9 mlrd. juanių (46,35 mlrd. eurų), o pakoreguotas grynasis pelnas per metus padidėjo 41,3 proc. ir sudarė 27,2 mlrd. juanių (3,45 mlrd. eurų). 2024 m. IV ketvirtį „Xiaomi“ bendros pajamos siekė 109 mlrd. juanių (13,81 mlrd. eurų), t. y. 48,8 proc. daugiau nei prieš metus, o patikslintas grynasis pelnas išaugo 69,4 proc. iki 8,3 mlrd. juanių (1,05 mlrd. eur).
2024 m. visi grupės verslo segmentai pradėjo sparčiai augti, o tai lėmė stipri išmaniosios ekosistemos „Žmogus x Automobilis x Namai“ sinergija. Tai lėmė žymų išmaniųjų telefonų, elektromobilių ir išmaniųjų didelių buitinių prietaisų augimą. Pajamos iš išmaniųjų telefonų išaugo 21,8 proc. iki 191,8 mlrd. juanių (24,29 mlrd. eurų), o pajamos iš išmaniųjų elektromobilių ir kitų naujų iniciatyvų pasiekė 32,8 mlrd. juanių (4,15 mlrd. eurų) ir viršijo kelis veiklos tikslus. Pajamos iš daiktų interneto ir gyvenimo būdo produktų, palyginti su praėjusiais metais, išaugo 30,0 proc. iki 104.1 mlrd. juanių (13,18 mlrd. eurų), o oro kondicionierių, šaldytuvų ir skalbimo mašinų siuntos pasiekė rekordines aukštumas.
2025 m. „Xiaomi“ žengia į itin aukštos klasės rinką, pristatydama „Xiaomi 15 Ultra“, „Xiaomi SU7 Ultra“ ir „Mijia Central Air Conditioner Pro“. Debiuto dieną žemyninėje Kinijoje (kovo 3 d.) „Xiaomi 15 Ultra“ pardavimai išaugo daugiau nei 50 proc., palyginti su tuo pačiu laikotarpiu parduotu ankstesniu modeliu. Patvirtintii „Xiaomi SU7 Ultra“ užsakymai jau viršijo 10 000, todėl visų metų tikslas pasiektas anksčiau nei planuota. Abu produktai pasiekė įspūdingų pardavimo rezultatų, demonstruodami stiprų augimo tempą.
Pasaulinis „Xiaomi“ išmaniųjų telefonų tiekimas per metus išaugo 15,7 proc., todėl „Xiaomi“ labiausiai prisidėjo prie pramonės augimo
2024 m. „Xiaomi“ pajamos iš išmaniųjų telefonų pasiekė 191,8 mlrd. juanių (24,29 mlrd. eurų), t. y. 21,8 proc. daugiau nei pernai. Grupės pasauliniai išmaniųjų telefonų pardavimai pasiekė 168,5 mln. vienetų, t. y. padidėjo 15,7 proc., todėl ji labiausiai prisidėjo prie pramonės augimo. Pasak „Canalys“, 2024 m. „Xiaomi“ išmaniųjų telefonų siuntos 18 ketvirčių iš eilės buvo tarp trijų didžiausių pasaulyje ir užėmė 13,8 proc. rinkos dalį.
2024 m. ketvirtąjį ketvirtį „Xiaomi“ išmaniųjų telefonų siuntų rinkos dalis žemyninėje Kinijoje per metus padidėjo 3,0 procentiniais punktais iki 15,8 proc. ir taip 4 ketvirčius iš eilės augino savo rinkos dalį.
Per šį laikotarpį „Xiaomi“ pasiekė reikšmingų laimėjimų įgyvendindama savo premium segmento strategiją, o rinkos dalis premium segmente pasiekė rekordinį lygį. Trečiųjų šalių duomenimis, „Xiaomi“ rinkos dalis kainų iki 3 000 juanių (380 eur) segmente padidėjo iki 23,3 proc.; rinkos dalis 4000-5 000 juanių (506–633 eur) segmente padidėjo iki 24,3 proc. ir užėmė pirmąją vietą; rinkos dalis 5000-6 000 juanių (633–760 eur) segmente padidėjo iki 9,7 proc., t. y. 1,3 procentinio punkto per metus.
Išmanioji ekosistema „Žmogus x Automobilis x Namai“ veikia visu pajėgumu, o Xiaomi EV skatina visų kategorijų produktų premiumizaciją
Pirmasis grupės išmanusis elektromobilis „Xiaomi SU7 Series“ stipriai debiutavo 2024 m., per devynis mėnesius nuo jo pateikimo rinkai buvo pristatyti 136 854 automobiliai. Pajamos iš išmaniojo elektromobilio ir kitų naujų iniciatyvų 2024 m. išaugo iki 32,8 mlrd. juanių (4,15 mlrd. eur) ketvirtąjį ketvirtį „Xiaomi SU7“ serijos automobilių pristatymas paspartėjo ir pasiekė 69 697 automobilius bei viršijo bendrą pristatymo tikslą anksčiau nei planuota.
„Xiaomi SU7“ serija sulaukia didelio susidomėjimo, ypač iš moterų ir „Apple“ vartotojų, todėl keičiasi „Xiaomi“ naudotojų bazė ir stiprėja „Premium“ prekės ženklo įvaizdis. 2025 m. Xiaomi EV žengia reikšmingą žingsnį į itin aukštos kokybės rinką, vasario 27 d. pristatydama „Xiaomi SU7 Ultra“. Šiuo modeliu siekiama nustatyti naujus aukščiausios klasės standartus. Pradinė paklausa buvo didelė: išankstiniai užsakymai viršijo 19 000 vienetų, o patvirtinti užsakymai per pirmąsias 3 dienas po pateikimo rinkai viršijo 10 000 vienetų, taigi metinis tikslas pasiektas anksčiau nei planuota. Iki 2025 m. „Xiaomi“ planuoja pristatyti 350 000 elektromobilių vienetų.
2024 m. gruodžio 31 d. „Xiaomi“ atidarė 200 išmaniųjų elektromobilių pardavimo centrų 58 žemyninės Kinijos miestuose.
Xiaomi oficialiai žengia į itin aukštos klasės išmaniųjų didelių buitinių prietaisų rinką. 2025 m. „Xiaomi“ pristatė flagmaną „Mijia Central Air Conditioner Pro“ – oro kondicionavimo gaminį, skirtą mesti iššūkį pramonės etalonams, taip pabrėždama „Xiaomi“ įsipareigojimą laikytis aukščiausios klasės strategijos buitinės technikos sektoriuje.
Daiktų interneto verslas pirmą kartą viršijo 100 mlrd. juanių, o oro kondicionierių, šaldytuvų ir skalbimo mašinų pardavimai pasiekė rekordines aukštumas
2024 m. „Xiaomi“ daiktų interneto ir kasdienių gyvenimo būdo produktų verslas pasiekė svarbų etapą ir pirmą kartą gavo daugiau nei 100 mlrd. juanių (12,66 mlrd. eurų) (pajamų. Pajamos iš daiktų interneto ir gyvenimo būdo produktų pasiekė 104,1 mlrd. juanių (13,19 mlrd. eur), t. y. 30,0 proc. daugiau nei pernai, o bendrojo pelno marža pasiekė 20,3 proc., taigi ir pajamos, ir bendrojo pelno marža pasiekė rekordines aukštumas. Išmaniosios didelės buitinės technikos gaminiai išlaikė sparčią augimo trajektoriją, o 2024 m. pajamos, palyginti su praėjusiais metais, išaugo 56,4 proc.. Oro kondicionierių, šaldytuvų ir skalbimo mašinų tiekimas pasiekė rekordines aukštumas: oro kondicionierių tiekimas, palyginti su praėjusiais metais, išaugo daugiau kaip 50 proc. ir sudarė daugiau kaip 6,8 mln. vienetų, šaldytuvų pardavimai, palyginti su praėjusiais metais, padidėjo daugiau kaip 30 proc. ir sudarė daugiau kaip 2,7 mln. vienetų, o skalbimo mašinų pardavimai, palyginti su praėjusiais metais, padidėjo daugiau kaip 45 proc. ir sudarė daugiau kaip 1,9 mln. vienetų.
2024 m. „Xiaomi“ planšetiniai kompiuteriai išlaikė didelį augimo tempą. Pasak „Canalys“, „Xiaomi“ planšetinių kompiuterių tiekimas pasaulyje per metus išaugo 73,1 proc. ir išlaikė 5 vietą pasaulyje bei 3 vietą žemyninėje Kinijoje. „Xiaomi“ dėvimųjų apyrankių pardavimai užėmė 2 vietą pasaulyje ir žemyninėje Kinijoje, o TWS ausinių pardavimai užėmė pirmą vietą žemyninėje Kinijoje.
Interneto paslaugos išlaiko aukštą bendrojo pelno maržą, pasaulinis MAU viršija 700 mln.
Interneto paslaugų verslas toliau sparčiai augo, o pajamos, palyginti su ankstesniais metais, padidėjo 13,3 proc. iki 34,1 mlrd. Bendrojo pelno marža pasiekė 76,6 proc., t. y. per metus padidėjo 2,5 procentinio punkto.
„Xiaomi“ interneto naudotojų bazė toliau plėtėsi. Aktyvių mėnesinių naudotojų (MAU) skaičius visame pasaulyje ir žemyninėje Kinijoje pasiekė rekordines aukštumas. 2024 m. gruodį grupės pasaulinis MAU skaičius pirmą kartą viršijo 700 mln., t. y. 9,5 proc. daugiau nei pernai. MAU žemyninėje Kinijoje pasiekė 172,9 mln., t. y. 11,1 proc. daugiau nei prieš metus.
Dirbtinis intelektas stiprina „Xiaomi“ išmaniąją ekosistemą, o investicijos į mokslinius tyrimus ir plėtrą nuolat didėja
„Xiaomi“ proveržis premiumizacijos srityje paremtas dideliais mokslinių tyrimų ir plėtros pajėgumais. 2024 m. „Xiaomi“ investicijos į mokslinius tyrimus ir plėtrą, per metus padidėjo 25,9 proc. iki 24,1 mlrd. juanių (3,06 mlrd. eurų), o bendras mokslinių tyrimų ir plėtros darbuotojų skaičius išaugo iki 21 190. 2024 m. pabaigoje „Xiaomi“ visame pasaulyje buvo gavusi daugiau kaip 42 000 patentų, įskaitant daugiau kaip 1 000 patentų, susijusių su elektromobilių technologijomis.
Dirbtinis intelektas yra viena iš pamatinių pagrindinių technologijų, į kurias „Xiaomi“ investuoja ilgą laiką ir nuolat. 2024 m. spalio mėn. grupė pristatė „Xiaomi HyperOS 2“ su trimis pagrindinėmis technologijomis, įskaitant „HyperCore“, „HyperConnect“ ir „HyperAI“, siūlančiomis naują, pažangią įvairių įrenginių išmaniojo ryšio ir dirbtinio intelekto funkcijų patirtį. Grupė integruoja dirbtinį intelektą į „Xiaomi HyperOS 2“, diegdama dirbtinio intelekto technologijas savo išmaniuosiuose elektromobiliuose, išmaniuosiuose telefonuose ir išmaniuosiuose namų prietaisuose, taip įgalindama savo strategiją „Žmogus × Automobilis × Namai“ ir skatindama naują spartaus augimo bangą trijose pagrindinėse ekosistemos rinkose - išmaniųjų telefonų, išmaniųjų elektromobilių ir išmaniųjų didelių namų prietaisų.