Antroje pagal dydį Lietuvoje telekomunikacijų bendrovėje „Tele2“ – didžiulės permainos. Komercijos skyrius padalintas į dvi dalis, o jiems vadovauti bus priimti nauji žmonės, savo sričių profesionalai. Nuo šios dienos „Tele2“ rinkodaros direktoriumi tapo Mindaugas Savickas, o kandidato prekybos direktoriaus kėdei užimti dar ieškoma.
29 metų M.Savickas yra dirbęs „Aprangoje“, „Žemaitijos piene“, pasiekęs ypatingo pripažinimo bendrovėje „Philip Morris“ ir dirbęs Vengrijoje su labiausiai vertinamu produktu „Marlboro“.
– Kas Mindaugą Savicką atviliojo į Lietuvą?
– Esu „prisirišęs“ prie Lietuvos. Patirtis Vengrijoje buvo įdomi ir naudinga, tačiau Lietuvoje yra dar daugiau galimybių pasireikšti. „Tele2“ yra įdomi kompanija, turinti unikalų verslo modelį, kuris pagrįstas žemų kainų politika. Lietuvoje mobiliojo ryšio rinka dar dinamiška, besiplečianti. Naujos pareigos – man iššūkis. Tačiau trokštu išbandyti savo jėgas ir įgyvendinti savo idėjas, – entuziastingai nusiteikęs pasakojo naujasis „Tele2“ rinkodaros direktorius Mindaugas Savickas.
– Ar nesunku persiorientuoti nuo tabako rinkos prie mobiliojo ryšio rinkos?
– Rinkodara – ta pati, tik specifika, produktas ir pirkėjas – kitoks. Tai, kas nauja, mane įkvepia. Nebijau nei išbandymų, nei sunkumų. „Tele2“ stengsis ir toliau siūlyti geriausią kainą už kokybišką ryšį ir kokybiškas paslaugas, – užtikrino M.Savickas.
– Kodėl iš daugybės kandidatų buvo pasirinktas Mindaugas Savickas? – klausiu „Tele2“ generalinio direktoriaus Petro Masiulio.
– Jis puikiai jaučia reklamą, turi aiškių ir gerų idėjų, gali prognozuoti, kas bus po dviejų ar trijų metų. Manome, kad tokioje sunkioje konkurencinėje kovoje būtent šis žmogus mums yra reikalingas, – sakė P.Masiulis.
– Kodėl buvo nuspręsta padalinti komercijos skyrių į prekybos ir rinkodaros?
– „Tele2“ labai išaugo – tapo didele įmone, aptarnaujančia per milijoną klientų. Mobiliojo ryšio rinka darosi vis labiau prisotinta, o konkurencinė kova – vis profesionalesnė. Šie du nauji skyriai galės labiau specializuotis į skirtingas sritis, – pasikeitimus kolektyve komentavo „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.
Praėjusieji metai mobiliojo ryšio operatoriui „Tele2“ buvo sėkmingiausi. Ryšių Reguliavimo tarnybos duomenimis, metų pabaigoje „Tele2“ klientų skaičius viršijo milijoną: klientų buvo 1,162 milijono – tai yra du kartus daugiau nei prieš metus.