Kiekvienais metais įvairūs analitikai publikuoja ataskaitas, kuriose suskaičiuota, kiek išmaniųjų telefonų buvo parduota per metus. Šie duomenys taip pat atspindi, kokius įrenginius renkasi pirkėjai bei kas jiems atrodo patrauklu.
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.
JAV bendrovės vadovas Timas Cookas džiaugiasi praėjusių metų ketvirtojo ketvirčio rezultatas. Jo teigimu, „Apple Intelligence“ dirbtinio intelekto sprendimai, kurie veikia naudojant bendrovės sukurtus lustas, buvo vienas pagrindinių sėkmės faktorių.
Aptariant „Apple“ pajamas, buvo paskelbta, kad bendrovė jau turi net 2,35 mlrd. aktyvių naudotojų. Tiesa, įsigilinus į bendrovės pajamų ataskaitą – gali susidaryti įspūdis, jog reali situacija gali būti ne visai tokia, kaip teigia T. Cookas.
Žvelgiant į „Apple“ kuriamų išmaniųjų telefonų pardavimus – šis rodiklis sumažėjo 1 proc., o tai leidžia manyti, kad „Apple Intelligence“ visai nebuvo toks grėsmingas pardavimų skatintojas.
Kaip bebūtų, 2,35 mlrd. vartotojų – didžiausias „Apple“ pasiektas skaičius. 2024 metų pradžioje šis skaičius siekė 2,2 mlrd., o 2022 metais analogiškas rodiklis siekė maždaug 1,8 mlrd. Deja, tačiau detalesnė informacija apie tai nėra pateikiama.