Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/naujienos/verslas/94759/2024-m-renault-group-rezultatu-augima-leme-nauju-modeliu-gausa/spausdinti

2024 m. „Renault Group“ rezultatų augimą lėmė naujų modelių gausa

Publikuota: 2025-01-20 19:24
Tematika: Verslo naujienos
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

2024 m. „Renault Group“ visame pasaulyje pardavė 2 264 815 automobilių (+1,3 proc., palyginti su 2023 m.):

  • „Renault“: 1 577 351 transporto priemonė (+1,8 proc., palyginti su 2023 m.);
  • „Dacia“: 676 340 transporto priemonių (+2,7 proc., palyginti su 2023 m.);
  • „Alpine“: 4 585 transporto priemonės (+5,9 proc., palyginti su 2023 m.).

Europoje grupė padarė dvigubai didesnę pažangą nei rinka – pardavimai išaugo 3,5 proc. Pardavusi 1 599 051 transporto priemonę, „Renault Group“ pateko tarp pirmaujančių automobilių gamintojų, o „Sandero“ tapo geriausiai visais kanalais parduodamu automobiliu.

Už Europos ribų „Renault“ prekės ženklo pardavimai pagal tarptautinį planą augo Brazilijoje (+10,3 proc.) dėl „Kardian“ modelio ir Pietų Korėjoje (+80,6 proc.) dėl „Grand Koleos“ – pirmojo naujojo „Renault Korea“ padalinio automobilio.

Grupė ir toliau vykdo į vertę orientuotą prekybos politiką:

  • Pardavimai mažmeniniams klientams Europoje sudaro daugiau nei 63 proc. Grupės pardavimų (+21 punktas, palyginti su rinkos vidurkiu), o 4 modeliai patenka į populiariausių šios kategorijos modelių dešimtuką.
  • Pardavimai C ir aukštesniuose segmentuose Europoje sudaro 30 proc. grupės pardavimų. Šiais metais „Renault“ prekės ženklas pristatė „Scenic E-Tech electric“, „Symbioz“ ir „Rafale“, o „Dacia“ pristatė „Bigster“, kuris prekybos salonuose pasirodys 2025 m. pavasarį.

„Renault Group“ toliau įgyvendina elektrifikavimo planą – 34,7 proc. pardavimų Europoje sudaro elektrifikuoti automobiliai (+4,3 proc. punkto, palyginti su 2023 m.).

  • Hibridinių transporto priemonių pardavimai išaugo 45 proc. ir dabar sudaro 25,5 proc. grupės pardavimų (+7,5 punkto, palyginti su 2023 m.). Europoje „Renault“ prekės ženklas įsitvirtino antroje vietoje, o 40 proc. parduotų transporto priemonių su vidaus degimo varikliais buvo hibridinės.
  • Elektromobiliai sudarė 9 proc. „Renault“ grupės pardavimų pereinamaisiais metais pagal gaminių planą. Tai pradeda atsispindėti 4-ojo ketvirčio pardavimuose, kuriuose elektromobilų dalis viršijo 12 proc., t. y. beveik 5 procentiniais punktais daugiau nei likusią metų dalį. 13,0 proc. „Renault“ prekės ženklo pardavimų sudaro elektra varomi automobiliai. Nuo spalio mėnesio Prancūzijoje parduodamas „Renault 5 E Tech electric“ yra geriausiai lapkričio ir gruodžio mėnesiais parduodamas elektromobilis.

Grupės užsakymų portfelis 2024 m. gruodžio pabaigoje Europoje sudarė maždaug dviejų mėnesių prognozuojamų pardavimų.

2025 m. grupė išleis 7 automobilius:

  • Elektrifikavimą Europoje, be kita ko, palaikys: „Renault 4 E Tech Electric“, „Dacia Bigster“, „Alpine A390“ ir „Mobilize Duo & Bento“.
  • Tai atitinka tarptautinį planą ir jame numatytą siekį didinti rinkos dalį strateginiuose regionuose.  
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!