Vienas įdomiausių įvykių sparčiai augančioje Kinijos elektromobilių rinkoje – greitai populiarėjanti „Huawei Harmony Intelligent Mobility Alliance“. Vos per 32 mėnesius HIMA pristatė daugiau kaip 500 tūkst. transporto priemonių, o tai yra puikus pasiekimas automobilių pramonės naujokui.
HIMA – tai „Huawei“ ir kelių originalios įrangos gamintojų bendradarbiavimas. Šis unikalus metodas leidžia kompanijai panaudoti savo technologinius pranašumus tokiose srityse kaip išmaniosios kabinos ir pažangiosios pagalbos vairuotojui sistemos. Visa tai vyksta bendradarbiaujant su žinomais automobilių gamintojais, gaminančiais transporto priemones.
Vienas iš pagrindinių HIMA sėkmės variklių yra „Aito“ ir „Luxeed“ modeliai. Vien šiais metais pristatyta daugiau kaip 170 tūkst. „Aito M7“ vienetų. Šis modelis išpopuliarėjo dėl elegantiško dizaino, pažangių technologijų ir įspūdingų eksploatacinių savybių derinio. Didelę įtaką padarė ir „Luxeed R7“, kurio vos per du mėnesius parduota daugiau kaip 42 tūkst. vienetų. Tačiau neabejotinas nugalėtojas yra „Aito M9“, kurio pristatyta 180 tūkst. vienetų.
Visus HIMA automobilius sieja bendra savybė – „Harmony OS“ operacinė sistema ir „Huawei“ ADAS funkcijos. Taip sukuriama nuosekli naudotojo patirtis visoje HIMA ekosistemoje, nepriklausomai nuo konkretaus prekės ženklo ar modelio. Bendradarbiavimo modelis užtikrina, kad HIMA transporto priemonės būtų technologiškai pažangios, gerai pagamintos ir patikimos.
Atrodo, kad dėmesys išmaniosioms vairuotojo kabinos ir ADAS sistemoms sulaukia atgarsio tarp šiuolaikinių technologiškai išprususių vartotojų. Valdymas balsu, pažangi navigacija ir pagalbos vairuotojui technologijos tapo labai svarbios automobilių pirkėjams.
Besiplečianti HIMA įkrovimo infrastruktūra pasirodė esanti labai svarbi elektromobilių paplitimui. Turėdama prieigą prie daugiau nei 88 tūkst. įkrovimo stotelių, HIMA palengvina vairuotojams pereiti prie elektromobilių, nesibaiminant dėl nuotolio.
Kadangi „Huawei“ HIMA toliau auga, bus įdomu stebėti, kaip ji vystysis ir plės savo pasiūlymus. Su naujais modeliais ir prekių ženklais HIMA pamažu užkariauja Kinijos elektromobilių rinką. Jos dėmesys technologijoms, bendradarbiavimui ir klientų patirčiai gali tapti naujais automobilių pramonės standartais.