2024 metų trečiąjį ketvirtį „Xiaomi“ paskelbė, kad iš savo EV verslo gavo 1,17 mlrd. eurų pajamų, t. y. 52,1 proc. daugiau nei 2024 metų antrąjį ketvirtį. Šį pajamų šuolį daugiausia lėmė sėkmingas „Xiaomi SU7“ serijos modelių pristatymas ir pristatymas.
Liepos – rugsėjo mėn. „Xiaomi“ pristatė kiek mažiau nei 40 tūkst. „SU7“ elektromobilių, todėl nuo kovo 28 dienos, kai buvo pradėta prekiauti, iš viso buvo pristatyta daugiau nei 67 tūkst. vienetai. Akivaizdu, kad dabar šie skaičiai yra didesni. „SU7“ serija, kurią sudaro trys variantai – „Standard“, „Pro“ ir „Max“ – greitai įsitvirtino Kinijos elektromobilių rinkoje.
Vidutinė „SU7“ pardavimo kaina trečiąjį ketvirtį nesiekė 30 tūkst. eurų. Tai 4,4 proc. daugiau nei antrąjį ketvirtį ir tai lėmė augantis aukštesnės klasės „Pro“ ir „Max“ modelių populiarumas.
Nepaisant įspūdingų pajamų skaičių, „Xiaomi“ elektromobilių verslas vis dar yra ankstyvoje stadijoje ir šiuo metu veikia nuostolingai. Bendrovė pranešė apie 186 mln. eurų patikslintą grynąjį nuostolį. Tačiau „Xiaomi“ ir toliau optimistiškai vertina savo EV padalinio ateitį.
Jos įkūrėjas, pirmininkas ir generalinis direktorius Lei Junas paskelbė patikslintą tikslą iki 2024 metų pabaigos pristatyti 130 tūkst. „SU7“ vienetų.
„Xiaomi“ elektromobilių sėkmę galima sieti su keliais veiksniais. Bendrovė pasinaudojo savo tvirta prekės ženklo reputacija ir lojalių klientų baze, kad įsitvirtintų konkurencingoje EV rinkoje. Turėdama tokią didelę klientų bazę, „Xiaomi“ tiesiog sutelkė dėmesį į aukštos kokybės, technologiškai pažangių elektromobilių kūrimą konkurencingomis kainomis. Skamba beveik paprastai.
Tačiau ne viskas „Xiaomi“ sekasi sklandžiai. Bendrovė susiduria su didele konkurencija EV rinkoje iš įsitvirtinusių automobilių gamintojų ir kitų pradedančiųjų įmonių. Tokios bendrovės kaip „XPeng“ ir „Nio“ jau įsitvirtino Kinijos EV rinkoje.
„XPeng“ pranešė apie 0,99 mlrd. eurų pajamas antrąjį ketvirtį, o „Nio“ – apie 2,16 mlrd. eurų. Tikimasi, kad abi bendrovės netrukus paskelbs savo trečiojo ketvirčio rezultatus.
Bendrovė „Xiaomi“ pasižymi didele inovacijų diegimo patirtimi ir puikiai išmano vartotojų technologijas. Augantis elektromobilių portfelis ir ambicingi pardavimų tikslai leidžia teigti, kad šią bendrovę verta stebėti. Rugsėjo 30 dienos duomenimis, „Xiaomi“ turėjo 127 salonus 38 žemyninės Kinijos miestuose ir vis dar auga.