„Sony Interactive Entertainment“ plečia „PlayStation 5“ (PS5) produktų šeimą, išleisdama naują „PlayStation 5 Pro“ (PS5 Pro) konsolę – iki šiol pažangiausią ir novatoriškiausią bendrovės žaidimų konsolę.
Neseniai „Sony“ pasidalijo savo finansine ataskaita, kurioje atskleidė, kad „PlayStation 5“ iš viso parduota 65,5 mln. vienetų. Nors šis skaičius vis dar atsilieka nuo „Nintendo Switch“ 146 mln. vienetų. Verta paminėti, kad šios dvi konsolės skirtos skirtingoms auditorijoms.
Nepaisant šio atotrūkio, „PlayStation 5“ pardavimais jau aplenkė klasikinį NES. Kita riba – „Nintendo 3DS“, kurios parduota 75,94 mln. vienetų. Nors šiam skaičiui pasiekti prireiks laiko, „PlayStation 5“ yra tvirtame kelyje.
Kaip pranešama, per paskutinį ketvirtį „Sony“ pardavė 3,8 mln. vienetų „PlayStation 5“. Tai yra mažiau nei 4,9 mln. vienetų, parduotų per tą patį praėjusių metų laikotarpį. Tačiau šis nedidelis konsolės pardavimų sumažėjimas nepakenkė bendram „Sony“ žaidimų verslui.
Tiesą sakant, „PlayStation“ žaidimų pardavimai smarkiai išaugo – beveik 15 proc., palyginti su praėjusiais metais. Iš viso parduota 77,7 mln. žaidimų kopijų, o tai rodo, kad susidomėjimas „PlayStation“ žaidimais išlieka didelis.
Vienas iš pagrindinių šios sėkmės veiksnių buvo naujas išskirtinis žaidimas „Astro Bot“, kurio greitai buvo parduota 1,5 mln. kopijų. Tokia ankstyva sėkmė rodo stiprų „PlayStation“ gerbėjų lojalumą ir „Sony“ strategijos, kuria siekiama išleisti populiarius išskirtinius žaidimus, poveikį.
Finansiniu požiūriu šis ketvirtis „Sony“ žaidimų padaliniui buvo puikus. Šio segmento pajamos išaugo 57 proc. dėl gerų techninės ir programinės įrangos pardavimų. Dar įspūdingiau tai, kad grynasis žaidimų padalinio pelnas, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, išaugo beveik tris kartus. Šiuo metu „Sony“ žaidimų padalinys sudaro 45 proc. viso bendrovės grynojo pelno, todėl tai yra labai svarbi verslo dalis.
Augantys „PlayStation 5“ pardavimai ir besiplečianti žaidimų biblioteka pabrėžia tvirtas „Sony“ pozicijas žaidimų rinkoje. Nepaisant tokių iššūkių, kaip tiekimo grandinės sutrikimai ir kitų konsolių konkurencija, „Sony“ pavyko sukurti populiarią platformą, turinčią lojalių klientų bazę. Kadangi „PlayStation 5“ ir toliau artėja prie senesnių konsolių, tokių kaip „Nintendo 3DS“, pardavimų skaičiaus, ji gali tapti viena iš geriausiai parduodamų žaidimų konsolių.
„Sony“ nuolatinis dėmesys aukštos kokybės išskirtiniams žaidimams ir „PlayStation“ ekosistemos tobulinimui yra veiksmingas, nes skatina tiek aparatinės įrangos pardavimus, tiek pajamas iš programinės įrangos. Ateitis „PlayStation 5“ atrodo šviesi, nes ji siekia dar didesnių pardavimo rodiklių.