Automobilių rinkoje per pastaruosius keletą metų įvyko nemažai pokyčių. Vis daugiau populiarumo sulaukia elektromobiliai, o daugelis gamintojų jau dabar orientuojasi būtent į tokius automobilius. Žinoma, vis labiau populiarėja ir Kinijos bendrovės, kurios savo produktus atgabena ir į Europą.
Kinijos technologijų milžinė „Oppo“, neatsilikdama nuo „Xiaomi“, siekia išplėsti savo pasiekiamumą ne tik mobiliųjų telefonų rinkoje. Neseniai paskelbtame pranešime „Oppo“ atskleidė strateginę partnerystę su BYD dėl išmaniųjų telefonų technologijų integravimo į automobilių sistemas.
Tai leistų valdyti įvairius BYD elektromobilių aspektus tiesiogiai iš „Oppo“ išmaniojo telefono. Pirmasis šios partnerystės vaisius – „Oppo“ išmaniųjų telefonų serijos „Find X8“ integracija su BYD sedanu „Denza Z9 GT“.
Dabar „Find X8“ savininkai gali atrakinti ir valdyti tam tikras „Z9 GT“ funkcijas, o ateityje išmaniųjų telefonų ir elektromobilių integracija gali būti dar glaudesnė. Šis požiūris atspindi panašias strategijas, kurių ėmėsi kitos technologijų milžinės, pavyzdžiui, „Huawei“ ir „Vivo“, nes bendrovės siekia pasinaudoti didėjančia mobiliųjų įrenginių ir automobilių pramonės sinergija.
„Oppo“ plėtra neapsiriboja tik elektromobiliais. Bendrovė taip pat įsigyjo „AIWaves“ – startuolį, kuris specializuojasi generatyvinio dirbtinio intelekto srityje. Bendrovė sukūrė didelį kalbos modelį „Weaver“, kuris padeda teikti generatyvinio dirbtinio intelekto paslaugas, panašias į „ChatGPT“.
Šis sandoris leis „Oppo“ integruoti pažangias dirbtinio intelekto galimybes į savo prietaisus, pavyzdžiui, tokias funkcijas kaip rašymas su dirbtinio intelekto pagalba, patobulinta fotografija ir intuityvesnės naudotojo sąsajos.
Verta pažymėti, kad vienas iš „AIWaves“ pavyzdinių produktų yra „Wawa writing“, angliškai žinomas kaip „Frog writing“. Šis dirbtinio intelekto valdomas rašymo įrankis padeda naudotojams atlikti įvairias rašymo užduotis, įskaitant rinkodaros kopijas ir kūrybinį rašymą.
Kol mes žavimės „ChatGPT“, „Frog writting“, kaip pranešama, gali sukurti įspūdingus 100 tūkst. kiniškų žodžių vos per 10 minučių. „Oppo“ į elektromobilių ir dirbtinio intelekto sektorius įžengia tuo metu, kai bendrovė siekia įvairinti savo verslą ir stiprinti savo pozicijas pasauliniame technologijų kraštovaizdyje.
Šiuo metu „Oppo“ užima ketvirtą vietą pasaulyje tarp išmaniųjų telefonų gamintojų, tačiau susiduria su didele konkurencija su tokiais milžinais kaip „Samsung“, „Apple“ ir „Xiaomi“. Žengdama į naujas ir kylančias technologijas, kompnanija tikisi išlikti priekyje ir užkariauti naujas rinkas.
Bendradarbiavimas su BYD prasidės nuo paprastos telefono ir automobilio integracijos, tačiau abi bendrovės turi didelių ateities planų. BYD ir „Oppo“ sutelks dėmesį į specialių aparatinės įrangos modulių ir programinės įrangos sistemų kūrimą.
Partnerystė apims išmaniųjų vairuotojo kabinos platformų pažangiųjų algoritmų kūrimą, įskaitant sveikatos stebėsenos sistemas. Abi bendrovės kalba apie galimybes dalytis multimedija ir kompiuterine galia, kad automobilis taptų ne tik transporto sprendimu.