Pandemijos metu smarkiai išaugę planšetinių kompiuterių pardavimai kuris laikas mažėjo, tačiau naujausi duomenys rodo, kad situacija keičiasi. Dabar pasirodė ir naujausi pardavimų duomenys, kurie rodo pozityvius ženklus.
Planšetinių kompiuterių rinkos augimas buvo fiksuojamas antrojo šių metų ketvirčio metu, o tendencija išlieka ir dabar. Naujausi IDC tyrėjų duomenys atskleidžia, jog trečiojo 2024 metų ketvirčio metu tokių įrenginių pardavimai pasiekė 39,6 mln. ribą ir leido užfiksuoti 20,4 proc. augimą.
Žvelgiant į populiariausių gamintojų penketuką – čia ir toliau išlieka „Apple“, kuri pardavė 12,6 mln. įrenginių ir užima 31,7 proc. rinkos. JAV technologijų bendrovė užfiksavo 1,4 proc. metinį augimą ir toliau tvirtai yra šios rinkos lyderė.
Antroje vietoje rikiuojasi Pietų Korėjos milžinė „Samsung“, kuri per trečiąjį šių metų ketvirtį pardavė 7,1 mln. planšetinių kompiuterių. Gamintojas užfiksavo 18,3 proc. metinį augimą, o dabar užima 17,9 proc. rinkos. Toliau rikiuojasi „Amazon“.
Trečioje vietoje esanti „Amazon“ užfiksavo įspūdingą 111,3 proc. augimą, o per trečiąjį šių metų ketvirtį sugebėjo parduoti 4,6 mln. įrenginių ir pelnė 11,6 proc. rinkos. Puikius rezultatus užfiksavo ir Kinijos milžinė „Huawei“.
„Huawei“ per trečiąjį šių metų ketvirtį pardavė 3,3 mln. planšetinių kompiuterių ir dabar užima 8,2 proc. rinkos. Kinijos bendrovė taip pat fiksuoja 44,1 proc. metinį augimą, o ekspertai teigia, kad tokios sėkmės priežastis – „MatePad SE 11“ modelio prekyba.
Žvelgiant į planšetinių kompiuterių rinkos ateitį, IDC specialistai prognozuoja, kad „naujausios dirbtinio intelekto inovacijos ir toliau darys įtaką vartotojų pirkimo sprendimams“. Kadangi dirbtinio intelekto funkcijos ir taikomosios programos plašetėse tampa vis labiau įprastos, vartotojai gali būti linkę investuoti į įrenginius, turinčius šias pažangias funkcijas.