Išmaniųjų telefonų gamintojai kasmet pristato gausybę įvairiausių naujienų, tačiau tai niekaip nepadeda įtikinti vartotojų atsinaujinti. Pastaruosius keletą metų buvo fiksuojami vis mažesni pardavimai, bet dabar situacija kiek geresnė.
Pastaruosius metus telefonų pardavimai nebuvo itin geri, tačiau šių metų trečiojo ketvirčio metu užfiksuotas geriausias ketvirčio rezultatas nuo pat pandemijos. Minėtuoju laikotarpiu gamintojai pardavė beveik 310 mln. įrenginių, praneša „Canalys“.
Skelbiama, jog trečiojo ketvirčio rezultatai yra geriausi nuo 2021 metų liepos – rugsėjo mėnesių. Populiariausiu gamintoju ir toliau išlieka Pietų Korėjos milžinė „Samsung“, kuri pardavė 57,5 mln. įrenginių ir užima 19 proc. rinkos.
„Samsung“ rinkos dalis sumažėjo 2 procentiniais punktais, nors jai pavyko racionalizuoti pradinio lygio įrenginių liniją. Kompanijai ant kulnų lipa pagrindinė konkurentė „Apple“. JAV bendrovė per trečiąjį šių metų ketvirtį pardavė 54,5 mln. išmaniųjų telefonų ir dabar užima 18 proc. rinkos.
„Canalys“ atkreipia dėmesį tai, kad „Apple“ pavyko Indijos rinkai pristatyti senesnius įrenginius, pavyzdžiui, „iPhone 13“ ir „iPhone 15“, ir tai dar labiau padidino rinkos dalį. Tikimasi, kad Kupertino bendrovė užims pirmąją vietą paskutinį šių metų ketvirtį, tačiau su mažesne nei įprastai atsarga dėl „Apple Intelligence“ vėlavimų.
Trečioje vietoje rikiuojasi „Xiaomi“, kuri pardavė 42,8 mln. išmaniųjų telefonų, o Kinijos milžinės užimama rinkos dalis siekia 14 proc. Toliau rikiuojasi „Oppo“ ir „Vivo“, kurios pelnė po 9 proc. išmaniųjų telefonų rinkos.
„Canalys“ duomenys rodo, jog Azijos ir Ramiojo vandenyno bei Lotynų Amerikos regionuose siuntų kiekis padidėjo labiausiai. Jų rezultatai buvo geresni nei visos rinkos, nes padidėjo konkurencija ir kanalų paskatos pradinio lygio segmente.
Tiesa, rinkos ekspertai įspėja, kad nebrangūs telefonai gali būti gyvybiškai svarbūs apimčiai ir rinkos daliai, tačiau infliacinis spaudimas riboja bendrovių pelningumą.