Dėl JAV sankcijų suvaržyta „Huawei“ išgyvena ne pačius geriausius laikus, tačiau net ir tai nesustabdo šios bendrovės nuo naujų produktų kūrimo. Ir panašu, kad situacija nėra tokia tragiška, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio.
„Huawei“ jau kuris laikas sulaukia vis didesnio susidomėjimo vietinėje Kinijos rinkoje, o puikius rezultatus pavyksta užfiksuoti ir sulenkiamų telefonų rinkoje. Neseniai pasirodė trečiojo metų ketvirčio duomenys, kurie rodo, jog bendrovė yra užtikrintas rinkos lyderis.
Pirmoje vietoje įsitvirtinusi „Huawei“ užima net 41 proc. rinkos dalies, o tokį rezultatą greičiausiai lėmė neseniai pristatytas išskirtinis „Mate XT“ modelis. Įrenginys su trimis sulankstomais Z formos ekranais žymi naują bendrovės skyrių sulankstomų telefonų srityje.
„Tikimasi, kad pirmojo pasaulyje trigubo sulankstomo telefono pristatymas dar labiau paskatins tokių įrenginiu rinkos plėtrą“, – pažymima rinkos analitikų IDC ataskaitoje.
Žvelgiant į kitus populiarius sulenkiamų įrenginių gamintojus Kinijoje, antroje pozicijoje randame „Honor“, kuri pelnė 21,9 proc. rinkos. Trečioje pozicijoje rikiuojasi „Xiaomi“, o „Samsung yra priversti tenkintis tik ketvirtąją vieta. Šios bendrovės rinkos dalis sudaro 7,7 proc.
Bendras vaizdas rodo, kad Kinijos sulankstomųjų telefonų rinkoje trečiąjį šių metų ketvirtį buvo pristatyta apie 2,23 mln. vienetų, t. y. daugiau nei ankstesniais laikotarpiais. Tačiau ataskaitoje taip pat atskleidžiama, kad, palyginti su praėjusiais aštuoniais ketvirčiais, metinis augimo tempas gerokai sulėtėjo.
Šis sulėtėjimas rodo, kad rinka gali artėti prie dabartinių sulankstomų dizainų prisotinimo. IDC mano, kad tvariam augimui užtikrinti bus būtinos nuolatinės inovacijos ir mažesnės kainos. Kad išliktų konkurencingi tradicinių išmaniųjų telefonų atžvilgiu, sulankstomi įrenginiai turi pasiūlyti patrauklią naudotojo patirtį ir kainą.