Elektronika.lt
 2024 m. spalio 21 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Verslo naujienos
 - Įvykiai, renginiai
 - Švietimas, studijos
 - Mokslo naujienos
 - Portalo naujienos
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Spalio 21 d. 11:04
14 metų nuo pirmojo elektromobilio Lietuvoje: kur judėsime toliau? (1)
Spalio 21 d. 08:43
Specialistai: dar šiemet daugiau verslų vartos žaliąją elektros energiją
Spalio 20 d. 16:14
Kodėl vis dar sukiojame laiką ir iš kur jį gauna išmanieji įrenginiai?
Spalio 20 d. 13:36
Padaryk šias klaidas, ir žiemą gali tekti šalti: ekspertai pataria, kaip tinkamai pasirūpinti šildymo sistema
Spalio 20 d. 10:36
Yra sprendimas DI sugeneruotiems namų darbams atpažinti. Kodėl jo nenaudojame?
Spalio 19 d. 16:32
Iki šiol nereguliuotas dirbtinis intelektas versle: kokie pokyčiai laukia?
Spalio 19 d. 13:10
Ekspertės pataria rinktis atsakingai: buitinė technika, kuri padeda taupyti
Spalio 19 d. 10:02
Atsargiai – šis tekstas sugeneruotas „ChatGPT“, arba Kada dirbtinio intelekto naudojimą reikėtų riboti?
Spalio 18 d. 20:26
Ar jūsų robotą dulkių siurblį apsėdo demonas? Ne, tai tik programišiai
Spalio 18 d. 17:43
Dirbtinis intelektas finansų sektoriuje: nauji reguliaciniai reikalavimai, iššūkiai ir galimybės
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods
Reklama
 Naujienos » Verslo naujienos Ankstesnė naujiena | Sekanti naujiena | Dalintis | Spausdinti

Dar vienas Europos Sąjungos sprendimas susilaukė prieštaringo vertinimo

Publikuota: 2024-09-28 11:31
Tematika: Verslo naujienos
Autorius: Lina Snarskienė
Aut. teisės: ©Telefonai.eu
Inf. šaltinis: Telefonai.eu

Automobilių rinka Europoje jau visai netrukus pasikeis visiškai. Europos Parlamento ir Europos Vadovų Tarybos (EVT) preliminariame susitarime numatoma, kad jau nuo 2035 metų bus uždrausta naujų automobilių gamyba su vidaus degimo varikliais gamyba.

Europos Sąjungos nustatytos taisyklės, pagal kurias automobilių gamintojai iki kitų metų turi pasiekti, kad bendras automobilių parko išmetamo CO2 kiekis būtų 95 gramai kilometrui, priverstų juos arba sustabdyti maždaug 2 mln. automobilių gamybą, arba jiems grėstų baudos.

Dar vienas Europos Sąjungos sprendimas susilaukė prieštaringo vertinimo

Europos Sąjunga turėtų taikyti skubų reguliavimą ir atidėti automobilių gamintojams 2025 metams išmetamųjų teršalų kiekio tikslus dvejiems metams, teigiama pramonės lobistinės organizacijos pasiūlymo projekte.

ES taisyklės, pagal kurias siekiama, kad bendras automobilių parko išmetamo CO2 kiekis būtų apie 95 g/km, kai 2023 m. užfiksuotas 106,6 g/km, – reikalautų, kad automobilių gamintojai arba sustabdytų maždaug 2 mln. automobilių gamybą, arba sumokėtų baudas, kurios gali siekti 13 mlrd. eurų už lengvuosius automobilius ir dar 3 mlrd. eurų už mikroautobusus, rodo pramonės asociacijos ACEA skaičiavimai, pateikti dokumento projekte.

„ES išgyvena krizę, kurią sukėlė nedidelė elektromobilių paklausa tarp vartotojų ir nesąžininga trečiųjų šalių elektromobilių gamintojų konkurencija, o tai reiškia, kad ES pramonė nesugebės pasiekti šių mažinimo tikslų“, – teigiama neoficialiame projekte.

„ES pramonė neturės kito pasirinkimo, kaip tik gerokai sumažinti gamybą, o tai kelia grėsmę milijonams darbo vietų ES, kenkia vartotojams ir daro neigiamą poveikį ES konkurencingumui ir ekonominiam saugumui.“

„Renault“ generalinis direktorius ir ACEA prezidentas Luca de Meo jau pradėjo kalbėti, siekdamas atkreipti dėmesį į galimas milijardines baudas, kurios automobilių pramonei gresia dėl sulėtėjusios elektromobilių paklausos, o tai reiškia, kad dauguma gamintojų nuo kitų metų negalės laikytis griežtesnių ES CO2 taisyklių.

Duodamas interviu Prancūzijos radijui jis sakė, kad Europos Komisija turėtų būti „šiek tiek lankstesnė“ dėl būsimų tikslų. Pasak atstovo spaudai, ACEA dar nepasisakė ir neužėmė oficialios pozicijos šiuo klausimu. „Renault“ atstovas žiniasklaidai atsisakė komentuoti.

Žymi aplinkosaugos grupė „Transportas ir aplinka“ pasiūlymą atidėti naujų tikslų įgyvendinimą pavadino absurdišku, sakydama, kad automobilių gamintojai turėjo daug laiko pasiruošti ir po koronaviruso pandemijos naudojosi didelėmis pelno maržomis.

„Automobilių pramonės lobistų požiūris yra absurdiškas“, – rugsėjo 13 dienos pranešime teigė Marie Cheron, T&E France transporto priemonių politikos vadovė. „Nuo 2022 m. gamintojai gavo daugiau kaip 130 mlrd. eurų pelno ir turėjo daug metų pasirengti šiam tikslui. Dabar jie bando įvesti nepaprastąją padėtį, kad galėtų toliau pardavinėti taršius automobilius“, – piktinosi Marie.

Europos automobilių sektorių ištiko krizė, nes jis kovoja su pigia Kinijos konkurencija, didelėmis energijos sąnaudomis ir pragyvenimo išlaidų krize, kuri sumažino vartotojų paklausą elektra varomiems automobiliams. Tuo pat metu gamintojai turi ruoštis tam, kad nuo 2035 metų ES bus faktiškai uždrausta pardavinėti vidaus degimo varikliais varomas transporto priemones.

„ES automobilių pramonė investavo milijardus į elektrifikavimą, kad galėtų pateikti transporto priemones rinkai, tačiau kiti šiam perėjimui būtini komponentai nėra sukurti, o ES konkurencingumas mažėja“, – teigiama rugsėjo 12 dienos ACEA pareiškime.

Kad visa ES automobilių rinka atitiktų griežtesnes 2025 metų išmetamųjų teršalų taisykles, elektromobilių dalis tarp lengvųjų automobilių ir mikroautobusų turėtų sudaryti apie 20 – 22 proc., o šiuo metu šis lygis nesikeičia ir siekia mažiau nei 15 proc. lengvųjų automobilių ir daug mažiau mikroautobusų, teigiama projekte.

„Tai sudėtingas kelias“, – sakė Robinas Loosas, vartotojų lobistinės organizacijos BEUC energetikos transporto ir tvarumo skyriaus vadovo pavaduotojas. „Tačiau šie tikslai buvo nustatyti prieš šešerius metus. Šis paskutinės minutės raginimas atspindi tai, ko dalis pramonės gerai nenumatė“, – pabrėžė jis.

Didžiausia Europos automobilių gamintoja „Volkswagen Group“ bus viena iš tų, kuri greičiausiai neįvykdys tikslų. Bendrovė šią savaitę panaikino tris dešimtmečius galiojusią darbo vietų apsaugą Vokietijoje po to, kai praėjusią savaitę įspėjo, kad pirmą kartą gali tekti uždaryti gamyklas didžiausioje Europos ekonomikoje.

Ilgalaikėje perspektyvoje ES planuoja iki 2035 metų palaipsniui nutraukti naujų vidaus degimo varikliais varomų transporto priemonių pardavimą, o 2026 metais šis tikslas turi būti peržiūrėtas.

Šį mėnesį „Jefferies“ analitikas Philippe'as Houchoisas pastaboje rašė, kad „Volkswagen“ padėtis tarp Europos automobilių gamintojų yra prasčiausia siekiant laikytis griežtesnių 2025 metams numatytų CO2 taisyklių.

P. Houchoisas teigė, kad reguliavimo institucijos gali būti atlaidesnės, o 2025 metų taisyklės gali paspartinti pramonės pajėgumų restruktūrizavimą.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Uždaryti komentarus
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama