Naujausiais tyrimų kompanijos „TNS Gallup“ duomenimis, mobiliojo ryšio rinkos lyderės bedrovės „Omnitel“ klientų aptarnavimo kokybė klientų aptarnavimo salonuose pasiekė rekordiškai aukštą lygį. Juose apsilankę klientai suteikiamą aptarnavimą vertina 9,1 balo iš 10 galimų. Tai yra maždaug 0,5 balo daugiau už bendrą Lietuvos įmonių aptarnavimo įvertinimą. „Omnitel“ salonų darbuotojų bendravimo įgūdžiai ir profesinės žinios buvo įvertinti net 9,4 balo.
„Itin aukštą vartotojų pasitenkinimą siejame ne tik su puikiu „Omnitel“ aptarnavimu, bet ir su „Omnitel“ salonų tapimu mobilumo centrais. Juose vartotojai dabar gali gauti iš esmės viską - nuo mobiliųjų telefonų ar nešiojamųjų kompiuterių iki spartaus mobiliojo interneto. Tai patogu klientams, todėl jų pasitenkinimas dar labiau didėja“, - teigia „Omnitel“ viceprezidentas komercijai Remigijus Štaras.
Beveiki visi apklaustieji „Omnitel“ salonuose, tampančiuose mobilumo centrais, apsilanko bent kartą per metus. Tie lankytojai, kurie į salonus atvyksta bent kartą per mėnesį, dažniausiai užsuka pasižiūrėti naujienų, ypač naujų mobiliųjų telefonų ir nešiojamųjų kompiuterių modelių. 65 proc. visų lankytojų į „Omnitel“ mobilumo centrus užsuka konkrečiu tikslu - įsijungti papildomas paslaugas, pasikeisti mokėjimo planą, įsigyti naują mobilųjį telefoną ir kt. R.Štaras įsitikinęs, kad klientų pasitenkinimą „Omnitel“ salonų darbu turėtų dar labiau padidinti neseniai praplėstas nešiojamųjų kompiuterių asortimentas. „Omnitel“ prekiauja jau trijų populiariausių gamintojų „Hewlett-Packard“, „Dell“ ir „Asus“ produktais. Gauti tyrimo rezultatai taip pat parodė, kad absoliuti dauguma „Omnitel“ salonuose apsilankiusių gyventojų yra patenkinti bendrove plačiąja prasme. Beveik 9 iš 10 respondentų nurodė, jog yra linkę rekomenduoti “Omnitel” savo giminaičiams ir draugams.
Skatindama Lietuvos pažangą ir atsižvelgdama į rinkos poreikius „Omnitel“ šiais metais Lietuvoje įdiegė didžiausios aprėpties Europoje sparčiojo 3,5G mobiliojo interneto tinklą, kuris suteikia galimybę naudotis „Omnitel“ 3,5G mobiliuoju internetu 75 proc. šalies gyventojų. Šiuo metu bendrovės mobiliojo interneto paslauga „Omni Connect“ naudojasi beveik 60 tūkst. vartotojų. Paskutiniais viešai skelbtais Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Omnitel“ užima daugiau kaip 80 proc. Lietuvos mobiliojo interneto kompiuteriuose rinkos. Precedento neturinčių bendrovės investicijų į mobiliojo interneto plėtrą tąsa tapo bendrovės siekis įsitvirtinti prekybos nešiojamaisiais kompiuteriais rinkoje.