Pandemijos metu smarkiai išaugę planšetinių kompiuterių pardavimai kuris laikas mažėjo, tačiau naujausi duomenys rodo, kad situacija keičiasi. Dabar pasirodė ir naujausi pardavimų duomenys, kurie rodo pozityvius ženklus.
Remiantis naujausiais IDC duomenimis, planšetinių kompiuterių pardavimai balandžio – birželio mėnesiais pasiekė 34,4 mln. ribą. Šis skaičius rodo, jog susidomėjimas tokio tipo įrenginiais išaugo 22,1 proc., lyginant su analogišku laikotarpiu praėjusiais metais.
Planšečių pardavimai jau yra lyginami ir su priešpandeminiu laikotarpiu, kas yra aiškus signalas, kad šių įrenginių paklausa atsigauna. Rinkos lyderiu ir toliau išlieka JAV technologijų bendrovė „Apple“, kuri pardavė 12,3 mln. „iPad“ modelių.
„Apple“ šiuo metu užima 35,8 proc. rinkos ir nors tai yra 1,2 proc. mažiau nei praėjusiais metais, tačiau bendras metinis augimas siekia 18,2 proc. Antroje vietoje rikiuojasi „Samsung“, kuri minėtu periodu pardavė 6,9 mln. planšetinių kompiuterių. Bendrovės pardavimai išaugo 18,6 proc. ir tai leido užimti 20,1 proc. rinkos.
Trečioje vietoje rikiuojasi „Lenovo“, o laipteliu žemiau – „Huawei“. Šios bendrovės pardavė atitinkamai 2,5 ir 2,3 mln. planšetinių kompiuterių. Įspūdingus rezultatus užfiksavo Kinijos technologijų milžinė „Xiaomi“, kurios rinkos dalis dabar pasiekė 5,8 proc. Tai rodo net 94,7 proc. metinį augimą.