„LG Electronics“ (LG) skelbia, kad 2024 m. antrojo ketvirčio konsoliduotosios pajamos sudarė 21,69 trln. KRW (14,49 mlrd. eurų Europos Centrinio Banko kursu), o veiklos pelnas – 1,20 trln. KRW (802,1 mln. eurų), t. y. pajamos per metus padidėjo 8,5 proc., o veiklos pelnas – 61,2 proc. Šie skaičiai žymi naujus rekordus – tai didžiausios antrojo ketvirčio pajamos ir veiklos pelnas per visą bendrovės istoriją.
Pagrindiniai šiuos rezultatus lėmę veiksniai – buitinės technikos ir transporto priemonių komponentų sektoriai, pasiekę didžiausias iki šiol ketvirčio pajamas. LG įmonių „Home Appliance & Air Solution Company“ ir „Vehicle Component Solutions Company“ pardavimai kartu sudėjus pasiekė 11,53 trln. KRW (7,70 mlrd. eurų), t. y. 8,2 proc. daugiau nei praėjusiais metais. Abi įmonės taip pat pranešė apie rekordiškai didelį antrojo ketvirčio veiklos pelną, kuris siekė 776,1 mlrd. KRW (518,6 mln. eurų), t. y. 45 proc. daugiau nei pernai.
Šie rezultatai rodo proporcingą LG augimą pagrindinėse ir naujose verslo srityse. Augimas rodo ne tik išorinę plėtrą, bet ir solidų pelningumą, kuris prisideda prie geresnių bendrų veiklos rezultatų.
LG ir toliau keičia savo verslo portfelį, orientuodamasi į ateitį, maksimaliai išnaudodama esamo verslo potencialą ir užtikrindama naujas augimo galimybes. Bendrovė taip pat daug dėmesio skiria sparčiai besivystančioms naujoms veikloms, turinčioms didelį augimo potencialą.
Spartus LG B2B sektoriaus augimas ypatingai prisideda prie į ateitį orientuotos verslo struktūros kūrimo. Nepaisant laikino elektrinių transporto priemonių paklausos sulėtėjimo, transporto priemonių komponentų verslas ir toliau auga, nes jį palaiko įvairūs elektrines ir vidaus degimo transporto priemones naudojantys klientai bei didelis užsakymų kiekis. Be to, LG šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo (ŠVOK) verslas, kuriam priklauso aukšto efektyvumo vėsintuvai, domisi dirbtinio intelekto infrastruktūros sektoriaus augimo galimybėmis.
B2C srityje LG sparčiau integruoja naujus verslo modelius, kuriuose tradicinės aparatinės įrangos pardavimai derinami su nematerialiais pasiūlymais, pvz.: turiniu, paslaugomis ir prenumerata. „webOS“ turinio ir paslaugų verslas plečiasi ne tik televizorių, bet ir informacinių technologijų bei pramogų srityje, o prognozuojamos pajamos šiais metais turėtų viršyti 1 trln. KRW (668,3 mln. eurų).
Be to, pagreitį įgauna prenumeratos verslas, kuris jungia produktus ir paslaugas. Kadangi šis prenumeratos modelis jau sulaukė sėkmės Korėjoje, LG dabar jį plečia tarptautiniu mastu. Praėjusiais metais pajamos iš prenumeratos viršijo 1 trln. KRW (668,3 mln. eurų), o šiais metais augimas dar greičiau spartėja. Birželio mėn. 36,2 proc. pagrindinių buitinės technikos prietaisų, parduotų LG parduotuvėse Korėjoje, buvo prenumeruojami. Šis modelis, itin populiarus tarp jaunų korėjiečių, dabar pristatomas pasaulio rinkose. Pavyzdžiui, Malaizijoje LG pradėjo taikyti „LG Rent-Up“ modelį, siūlydama devynių gaminių, įskaitant skalbykles, džiovykles ir šaldytuvus, prenumeratą.
LG spartina ir naujų verslų plėtrą. Tikimasi, kad išmaniųjų gamyklų verslas, kuriame bendrovės gamybos patirtis derinama su dirbtiniu intelektu, šiais metais gaus užsakymų už 300 mlrd. KRW (200,5 mln. eurų) ir išplės klientų ratą tokiose pramonės šakose kaip puslaidininkiai ir biotechnologijos. Be to, LG partnerystė su Šiaurės Amerikoje pirmaujančia elektrinių transporto priemonių įkrovimo bendrove „ChargePoint“ paskatins elektrinių transporto priemonių įkrovimo verslą, nes „ChargePoint“ įkrovimo įrenginiai bus sujungti su LG komercinės reklamos ekrane sprendimais, „LG DOOH Ads“, ir taip bus sukurta naujų rinkos galimybių.
„LG Home Appliance & Air Solution Company“ antrojo ketvirčio pajamos siekė 8,84 trln. KRW (5,91 mlrd. eurų), o veiklos pelnas – 694,4 mlrd. KRW (463,9 mln. eurų). Palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, pajamos padidėjo 15 proc., o veiklos pelnas – 16 proc., ir tai yra didžiausios iki šiol vieno ketvirčio pajamos ir didžiausias antrojo ketvirčio veiklos pelnas.
Antrąjį ketvirtį LG geografinių sričių strategija, sukurta norint atliepti poliarizuotą rinkos paklausą, pasirodė esanti veiksminga. Siekiant patenkinti augančius poreikius besivystančiose rinkose, pvz.: Lotynų Amerikoje, Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje, buvo diversifikuotas gaminių asortimentas ir kainodara. Prie gerų rezultatų prisidėjo naujos verslo sritys, įskaitant prenumeratą ir internetinės LG parduotuvės pardavimus. Artėjant trečiajam ketvirčiui, LG ketina ir toliau lanksčiai prisitaikyti prie rinkos pokyčių ir toliau plėsti B2B sektorius, ypač ŠVOK ir įmontuojamąją techniką. Tikimasi, kad, neseniai įsigijus išmaniųjų namų platformos bendrovę „Athom“, pavyks pasiekti sinergiją buitinės technikos sektoriuje. Dideliam pelningumui užtikrinti LG pasinaudos ir savo aukščiausio lygio pasauliniais gamybos pajėgumais.
„LG Vehicle Component Solutions Company“ antrojo ketvirčio pajamos siekė 2,69 trln. KRW (1,80 mlrd. eurų), o veiklos pelnas – 81,7 mlrd. KRW (54,6 mln. eurų). Pajamos per metus padidėjo 1 proc., o veiklos pelnas tapo teigiamas. Šio ketvirčio pajamos buvo didesnės nei bet kurio kito ankstesnio ketvirčio, o veiklos pelnas – didžiausias antrojo ketvirčio pelnas.
Nepaisant laikino elektrinių transporto priemonių rinkos sulėtėjimo šiuo laikotarpiu, LG augo efektyviai patenkindama padidėjusią aukščiausios klasės transporto priemonių informacijos ir pramogų produktų paklausą ir planuoja toliau plėsti transporto priemonių komponentų verslą. Ši strategija apima naujų aukščiausios kokybės produktų, taip pat saugos ir patogumo sprendimų, pvz., pažangiųjų pagalbos vairuotojui sistemų, pardavimų didinimą pagal esamas užsakymų programas.
„LG Home Entertainment Company“ antrojo ketvirčio pajamos siekė 3,62 trln. KRW (2,42 mlrd. eurų), o veiklos pelnas – 97 mlrd. KRW (64,8 mln. eurų). Palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, pajamos padidėjo 15,3 proc., nes padidėjo paklausa Europoje – pagrindinėje aukščiausios klasės OLED televizorių rinkoje. Toliau augo ir „webOS“ turinio ir paslaugų verslas. Tačiau veiklos pelnas sumažėjo dėl padidėjusių sąnaudų, įskaitant padidėjusias skystųjų kristalų ekranų kainas.
Tikimasi, kad trečiąjį ketvirtį, palyginti su praėjusiais metais, bendra televizorių rinkos paklausa šiek tiek padidės, o aukščiausios klasės OLED televizoriai pranoks bendrosios rinkos gaminius. Didindama OLED televizorių pardavimus, LG sieks išlaikyti veiklos efektyvumą mažindama sąnaudų naštą, tokią kaip didėjančios skystųjų kristalų ekranų kainos.
„LG Business Solutions Company“ antrojo ketvirčio pajamos siekė 1,46 trln. KRW (975,5 mln. eurų), o veiklos nuostolis – 5,9 mlrd. KRW (3,9 mln. eurų). Pajamos, palyginti su praėjusiais metais, padidėjo 9,9 proc., nes parduota daugiau strateginių produktų (šviesos diodų iškabų, elektroninių lentų ir žaidimų monitorių). Tačiau pelningumui įtakos turėjo padidėjusios sąnaudos, įskaitant skystųjų kristalų ekranų kainas, ir nuolatinės investicijos į augimo sritis, pvz., elektrinių transporto priemonių įkrovimą ir robotiką.
Tikimasi, kad trečiąjį ketvirtį ir toliau augs aukščiausios kokybės produktų, pvz., komercinių ekranų ir žaidimų monitorių, rinka. Bendrovė, efektyviai valdydama išteklius, daugiausia dėmesio skirs strateginių produktų pardavimų plėtrai ir pelningumo didinimui.