Praėjusių metų pabaigoje įvyko „Xiaomi“ surengta spaudos konferencija, kurioje dėmesys buvo skirtas automobilių technologijoms. Nors iš pradžių kompanijos vadovai skelbė, jog neketina pristatyti ilgai laukto pirmojo elektromobilio, tačiau tokios kalbos buvo tik dūmu uždanga.
2023 metų gruodžio mėnesio pabaigoje „Xiaomi“ oficialiai pristatė pirmąjį savo elektromobilį, o neseniai įvyko ir spaudos konferencija, kurios metu paskelbta apie prekybos pradžią. Kinijos technologijų bendrovė pradeda trijų „Xiaomi SU7“ modelių prekybą.
Bendrovė neseniai baigė dar vieną gamybos pajėgumų didinimo etapą. Anksčiau „Xiaomi“ buvo užsibrėžusi ambicingą tikslą – šiais metais pristatyti 100 tūkst. elektromobilių, tačiau baigusi gamyklos atnaujinimą tikisi šį tikslą pasiekti dar iki lapkričio pradžios – beveik dviem mėnesiais anksčiau nei planuota.
Tokios naujienos pasirodė po sėkmingo pirmojo „Xiaomi“ elektromobilio modelio, kuris vos per tris mėnesius jau pristatytas daugiau kaip 30 tūkst. kartų, pristatymo. Liepa bendrovei turėtų būti dar vienas rekordinis mėnuo, nes prognozuojama, kad „Xiaomi SU7“ bus pristatyta daugiau nei 10 tūkst. vienetų.
Kinijos technologijų bendrovė ir toliau intensyviai dirba plėtodama savo pardavimo ir aptarnavimo tinklą visoje Kinijoje – iki gruodžio mėnesio planuojama įrengti 220 pardavimo salonų, 135 aptarnavimo salonus ir 53 pristatymo centrus 59 miestuose.
Ši agresyvi plėtra yra dalis „Xiaomi“ strategijos, kuria siekiama, kad jos elektromobiliai taptų prieinami platesniam klientų ratui, ir įtvirtinti savo pozicijas sparčiai augančioje Kinijos elektromobilių rinkoje.
Nors dėl gamybos didinimo liepos mėnesį buvo padaryta nedidelė veiklos pertrauka, „Xiaomi“ ryšių su visuomene vadovas Wangas Hua nuramino visuomenę, kad tai neturės įtakos pristatymo tikslams. Įmonė ir toliau tiki, kad per mėnesį sugebės viršyti 10 tūkst. pristatymų skaičių, ir siekia dar ambicingesnio metų pabaigos tikslo.