2022 metais „Netflix“ prarado daugiau nei milijoną vartotojų, tačiau praėjusiais metais užfiksavo puikius rezultatus ir pasiekė ne vieną rekordą. Transliavimo platforma, panašu, auga ir toliau.
Viena populiariausių vaizdo turinio platformų ir toliau auga. „Netflix“ atstovai paskelbė antrojo šių metų ketvirčio finansinius rezultatus, kurie atskleidžia, jog per šį laikotarpį prie platformos prisijungė 8,05 mln. naujų prenumeratorių. Tai gerokai viršijo daugelio lūkesčius.
Pastarasis „Netflix“ rezultatas gerokai pranoko ir pernai užfiksuotus rezultatus. 2023 metų antrojo ketvirčio metu prie platformos prisijungė 5,89 mln. naujų prenumeratorių, kas yra daugiau nei 2 mln. mažiau nei antrojo šių metų ketvirčio metu. Tiesa, jau artimiausiu metu bendrovė ketina nustoti skelbusi tokią statistiką.
„Netflix“ skelbia, kad antrojo ketvirčio metu, lyginant su analogišku periodu pernai, vartotojų, kurie pasirinko planą su reklamomis, gretos išaugo 34 proc. Bendros ketvirčio pajamos sudarė 8,779 mlrd. eurų, palyginti su 7,519 mlrd. eurų tuo pačiu laikotarpiu prieš metus. Grynosios ketvirčio pajamos sudarė 1,97 mlrd. eurų, pernai šis rodiklis siekė 1,366 mlrd.
„Netflix“ atstovai atskleidė ir tai, jog jau testuoja naują savo puslapio ir programėlės dizainą, apie kurį buvo paskelbta dar birželio mėnesį.
„Šioje naujoje sąsajoje iš pirmo žvilgsnio matoma daugiau informacijos apie pavadinimus, įskaitant santrauką, žanrą ir reitingus. Be to, pavadinimų peržiūros yra didesnės ir dinamiškesnės, o naršymą palengvina įspūdingesnės priekabos ir didesni dėžutės paveikslėliai“, – teigia „Netflix“ atstovai.
Bendrovė išskyrė ir savo pastangas pasiūlyti naujus vaizdo žaidimus, daugiausia mobiliuosiuose įrenginiuose. „Netflix“ teigia, kad nuo šiol kas mėnesį išleis po vieną naują žaidimą, o daugelis jų bus paremti filmais ir televizijos laidomis, pavyzdžiui, „Too Hot to Handle“, „Emily in Paris“ ir „Selling Sunset“.