Europos Komisija nustatė, kad Kinijos elektromobilių gamintojų gaunamos subsidijos iškreipia konkurencines sąlygas ir pamažu žlugdo vietos gamybą. Dėl šios priežasties buvo nuspręsta taikyti papildomus mokesčius, kol vyksta derybos su Kinijos valdžios institucijomis.
Birželio pradžioje Turkija paskelbė naujus tarifus kiniškų elektromobilių importui, tačiau vėliau susitarė su Kinijos vyriausybe sušvelninti savo poziciją dėl mokesčių, o mainais Kinijos bendrovės pradės investuoti į vietos gamybą.
Turkijos vyriausybė ir BYD ketina paskelbti apie naują investicinį projektą Manisos provincijoje. Sandoris dar nėra oficialus, tačiau greičiausiai jis bus sudarytas artimiausiomis dienomis, kai abi šalys galutinai suderins visas detales.
BYD planuojama gamykla šalyje greičiausiai yra šių derybų rezultatas. Numatoma elektrinių automobilių gamykla kainuos 1 mlrd. JAV dolerių ir greičiausiai leis BYD lengviau patekti į Europos rinką, atsižvelgiant į tai, kad Turkija ir Europos Sąjunga yra sudariusios prekybos susitarimą.
Kinijos automobilių milžinė turės lengvesnę prieigą į ES ir Turkijos rinkas, o tai yra itin svarbus pasiekimas BYD vadovams. Priminsime, jog Europos Sąjunga neseniai įvedė laikinus mokesčius kiniškų elektromobilių importui, kas kelia vis didesnes aistras.
Atsižvelgdama į tai, kad BYD pastaraisiais metais sėkmingai gamina elektromobilius, bendrovė siekia spartesnės pasaulinės plėtros, o naujasis susitarimas – dar vienas didelis žingsnis į priekį. Automobilių gamintoja jau stato gamyklą Vengrijoje, kuri turėtų pradėti veikti 2026 metais, taip pat perėmė gamyklą iš „Ford“ Brazilijoje ir ketina investuoti į naujų patalpų statybas Meksikoje.