Prieš kelias dienas kalbėdamas su investuotojais per 40-ąją metinę strateginių sprendimų konferenciją „Bernstein“, HP generalinis direktorius Enrique Lores teigė, kad namuose, biure ar SOHO aplinkoje spausdinama mažiau puslapių nei prieš pandemiją. Dabar naudotojai spausdina 20 proc. mažiau puslapių, o tai yra didelis iššūkis HP spausdinimo verslui.
Spausdinamų puslapių skaičius „akivaizdžiai“ sumažėjo, sakė Lores, o pagrindinis kaltininkas, matyt, yra hibridinio darbo fenomenas. Mažiau žmonių kasdien vaikšto po biurus, todėl atitinkamai sumažėjo ir puslapių, išeinančių iš (HP) spausdintuvų, skaičius.
Pasak Lores, popierių reikia laikyti „tarpiniu“ signalu, nes tai, kas vyksta su puslapiais, galiausiai vyksta ir su įrenginiais. HP skaičiavimais, prieš pandemiją su spausdinimu susijusios veiklos sumažėjo apie 20 procentų, o dabartiniai skaičiai daugiau ar mažiau atitinka bendrovės prognozes.
Panašu, kad pandemijos metais žmonės spausdino daug daugiau puslapių nei anksčiau. Po šio laikino šuolio išspausdintų puslapių skaičius vėl ėmė mažėti. Nieko netikėto, tačiau viena iš pagrindinių HP veiklos sričių vis dar susijusi su spausdintuvų ir susijusių brangiai kainuojančių reikmenų pardavimu klientams ir įmonių organizacijoms.
HP taip pat pastebėjo, kad nors spausdintų puslapių skaičius ir techninės įrangos pardavimai mažėja, klientai ilgiau naudoja savo spausdinimo įrenginius. Bendrovė vis dar „bando kiekybiškai įvertinti“ šią tendenciją, sakė Lores, o kartu stengiasi išgauti didesnę vertę iš savo lojaliausių (arba tolerantiškiausių) klientų.