Tarptautinė judumo platforma „Bolt“ ir įmonė „Eleport“ – viena iš pirmaujančių elektromobilių įkrovimo tinklo kūrėjų Baltijos šalyse bei Lenkijoje – plečia savo partnerystę ir pristato lojalumo programą, skirtą pavežėjams, kurie naudojasi „Bolt“ paslaugų platforma. Lojalumo programa jau aktyvi Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje, taip pat planuojama partnerystės plėtra ir Lenkijoje.
„Eleport“ stotelė. „Bolt“ nuotr.
Lojalumo programos dalyviai – elektromobilių vairuotojai ir transporto priemonių nuomos įmonių savininkai, kurie naudojasi „Bolt“ pavėžėjimo paslaugų platforma – turi galimybę gauti iš anksto aktyvuotą „Eleport“ nuolaidų kortelę, kurią galima naudoti visose „Eleport“ įkrovimo stotelėse Lietuvoje, taip pat Estijoje, Lietuvoje ir Lenkijoje.
„Bolt“ ir „Eleport“ partnerystė grindžiama siekiu padėti pavežėjams pereiti nuo automobilių su vidaus degimo varikliais prie mažiau taršių elektromobilių. Iš vairuotojų atsiliepimų matome, kad elektromobilių dalies didėjimas transporto priemonių parke priklauso nuo vairuotojų požiūrio į elektromobilius. Ypač vairuotojams aktualūs klausimai – įkrovimo prieinamumas ir elektromobilių baterijos ištvermingumas. Bendradarbiavimas su „Eleport“ leidžia mums pasiūlyti sprendimą vienam iš vairuotojams susirūpinimą keliančių aspektų", – sako Andrius Pacevičius, „Bolt“ vadovas Lietuvoje.
Pasak Kazio Pupinio, „Eleport“ vadovo Lietuvoje ir Baltijos šalyse, įkrovimo tinklas Baltijos šalyse modernumu ir aprėptimi atsilieka nuo didžiosios Europos dalies.
„Norime šią padėtį pakeisti ir „Bolt“ laikome puikiu partneriu tam, kadangi „Bolt“, kaip tarptautinei judumo platformai, taip pat labai aktualu, kad įkrovimo infrastruktūra vis tobulėtų, – sako K. Pupinis. – Šiandien „Eleport“ turi daugiau nei 830 įkrovimo taškų Baltijos šalyse bei Lenkijoje ir planuoja per šiuos metus įrengti dar 800 jų, investuodama į plėtrą daugiau nei 20 mln. eurų.“
Europos Sąjunga pasaulyje pirmauja pagal išsikeltus tikslus mažinti lengvųjų automobilių išmetamo anglies dioksido kiekius. Vienas iš svarbiausių ES sprendimų šioje srityje – draudimas naujų automobilių pardavėjams nuo 2035 m. prekiauti transporto priemonėmis, turinčiomis vidaus degimo variklius.
„Tačiau šis siekis reikalauja kolektyvinių pastangų, tad judumo platformos, įkrovimo infrastruktūros kūrėjai, investuotojai, politinių sprendimų priėmėjai ir miestai turi dirbti kartu, kad įveiktų kliūtis ir sumažintų perėjimo prie naujos transporto priemonės kainą visuomenei“, – sako K. Pupinis.
„Bolt“ ir „Eleport“ bendradarbiavimas prasidėjo 2022 m., kai abi bendrovės paskelbė išsikėlusios strateginį tikslą plėsti elektromobilių įkrovimo tinklą Baltijos šalyse ir Lenkijoje.
„Eleport“ įkrovimo tinklą Baltijos šalyse ir Lenkijoje sudaro daugiau nei 830 įkrovimo taškų. Įmonė taip pat aktyviai ieško galimybių plėstis į naujas rinkas – šiuo metu įvertinamos galimybės kurti tvarius transporto sprendimus penkiose potencialiose rinkose: Rumunijoje, Vengrijoje, Kroatijoje, Slovakijoje ir Čekijoje.
„Bolt" keliones elektrinėmis, hibridinėmis ir iš tinklo įkraunamomis hibridinėmis transporto priemonėmis siūlo 71 Europos ir Afrikos mieste ir šią pasiūlą nuolat plečia. „Bolt" iki 2040 m. siekia tapti bendrove, kurios išmetamo anglies dioksido kiekis būtų nulinis. Vienas iš žingsnių, padedančių šio tikslo siekti – Vilniuje gegužės mėnesį startavusi nauja „Bolt" kategorija, kurią pasirinkę judumo platformos programėlės naudotojai pavėžėjimui gali išsikviesti „Tesla“ elektromobilius.