Automobilių rinka kinta ir šiai dienai daugybės dėmesio susilaukia elektromobiliai. Elektriniais varikliais aprūpintos transporto priemonės tampa daugelio gamintojų prioritetu, tačiau pastaruoju metu fiksuojamas mažėjantis susidomėjimas.
Didieji automobilių gamintojai jau kuris laikas kalba apie planus pristatyti pigesnius elektromobilius, kurie savo kaina galėtų konkuruoti su vidaus degimo variklius naudojančiais modeliais. Neseniai buvo pasirodę pranešimų ir apie galimą dviejų kompanijų bendradarbiavimą.
„Renault“ atstovai buvo patvirtinę, jog veda derybas su „Volkswagen“. Prieš kelis mėnesius pasirodę šnekos kėlė nemažai susidomėjimo, tačiau, pasirodo, jokių susitarimų pasiekti nepavyko ir derybos yra nutrauktos, praneša „Reuters“.
Nutrūkusios derybos reiškia tai, kad Vokietijos automobilių milžinė dabar turės rasti savo sprendimus, norint sukurti pigesnį elektrinį automobilį. Derybos prasidėjo tikintis, kad bendras kūrimas reikštų išlaidų sumažinimą, tačiau po kelis mėnesius trukusių derybų, pasak neįvardyto šaltinio, abiem bendrovėms „nepavyko susitarti“.
Tiesa, kai kurie šaltiniai skelbia, kad bendrovės buvo labai arti susitarimo, tačiau VW vis dėlto nusprendė pasitraukti ir pati kurti pigų „Twingo“ konkurentą. Oficialus sprendimas, matyt, bus paskelbtas po kelių savaičių, nes „Volkswagen“ generalinis direktorius Thomas Schaeferis anksčiau yra sakęs, kad dar iki 2027 metų nori pradėti gaminti pigesnį elektromobilį.
Nors „Renault“ ir toliau savarankiškai kurs „Twingo“ elektrinį modelį, ji išlieka atvira kitiems partneriams, tačiau tai neabejotinai yra smūgis generalinio direktoriaus Luca de Meo viltims dėl glaudesnio Europos automobilių gamintojų bendradarbiavimo.
Tokios partnerių paieškos vykdomos tam, kad būtų užkirstas kelias dar didesniam Kinijos gamintojų populiarumo augimui regione. Būtent kinų kompanijos kelia didelį susirūpinimą ne tik tarp Europos bendrovių, tačiau ir politikų.