Elektrinių automobilių populiarumas auga. Daugelis bendrovių gamina vis daugiau būtent tokiais varikliais aprūpintų transporto priemonių, o kai kuriose šalyse jų populiarumas – itin didelis. Tačiau viena iš didžiausių problemų – aukštesnės tokių automobilių kainos.
Kai kurios bendrovės jau kuris laikas sprendžia problemą, susijusią su elektromobilių kainomis. Tačiau pirkėjų mokama aukšta kaina neapsaugo gamintojų nuo patiriamų nuostolių. Tai tik dar kartą patvirtina ir naujausi pranešimai, kurie susiję su „Ford“.
Remiantis naujausia informacija, bendrovė mažina akumuliatorių užsakymus, kad sustabdytų didėjančius elektromobilių nuostolius, nes sparčiai mažėjančioje iš tinklo įkraunamų modelių rinkoje mažina savo ambicijas. „Ford“ baterijas perka iš tokių kompanijų kaip „SK On“ ar „LG Energy Solution“.
Dar praėjusių metų lapkritį „Ford“ paskelbė, kad Maršalo mieste planuojama elektromobilių baterijų gamykla bus gerokai mažesnė nei planuota iš pradžių, iš dalies dėl to, kad elektromobilių populiarumas neauga taip sparčiai, kaip tikėjosi gamintojas ir pramonė.
Tiekėjai, pavyzdžiui, baterijų gamintoja „Our Next Energy“, jaučia sunkumus, nes automobilių pramonė lėčiau pereina prie elektromobilių.
Šiais metais „Ford“ prognozuoja iki 5,5 mlrd. JAV dolerių nuostolių, o generalinis direktorius Jimas Farley neseniai pareiškė, kad elektromobilių padalinys „Model e“ šiuo metu yra pagrindinė visos bendrovės našta.
Naujausi duomenys rodo, jog elektromobilių kainoms kritus, o paklausai sumažėjus, „Ford“ nuostoliai vienam elektromobiliui pirmąjį ketvirtį viršijo 100 tūkst. JAV dolerių, t. y. daugiau nei dvigubai viršijo praėjusių metų deficitą, sakė vienas iš minėtų asmenų.
„Bloomberg Intelligence“ skaičiavimais, nuostoliai, kuriuos „Ford“ tikisi patirti EV padalinyje šiais metais, beveik sunaikins pelną, gaunamą iš „Ford Blue“ padalinio, gaminančio tradicines vidaus degimo varikliu varomas transporto priemones, įskaitant visureigį „Bronco“, ir dujinius-elektrinius hibridinius automobilius, tokius kaip „Maverick“.