Nuolat kintančiame namų pramogų pasaulyje LG yra neginčijama lyderė, dėl inovatyvių sprendimų priėmimo pasaulinėje televizorių rinkoje. Jau 11 metų iš eilės dominuojančios pasaulinėje OLED televizorių rinkoje bendrovės įsipareigojimas diegti naujoves ir siekti aukščiausios kokybės yra ryškesnis nei bet kada anksčiau, o jos vartotojų patirtys išsiskiria nuo visų kitų.
Rinkos tyrimų bendrovės „Omdia“ duomenimis, pernai LG užėmė pirmąją vietą pasaulinėje OLED televizorių rinkoje – buvo pristatyti 3 milijonai OLED televizorių. Užimanti įspūdingą 53 proc. pasaulinės OLED televizorių rinkos dalį pagal parduotų televizorių kiekį, LG tvirtai pirmauja kaip neginčijama OLED televizorių rinkos lyderė, siūlanti daugybę formos ir dydžio variantų.
Požiūris „kuo didesnis, tuo geresnis“ nesikeičia, o noras įsigyti itin didelius aukščiausios klasės televizorius vis didėja, ir praėjusieji metai buvo tokie patys. Didėjant paklausai, 75 colių ir didesnės įstrižainės televizorių dalis viršijo 20 proc. pagal pajamas aukščiausios kokybės televizorių rinkose, įskaitant Šiaurės Ameriką ir Europą.
75 colių ir didesnių OLED televizorių parduotų vienetų kiekis labai išaugo ir viršijo 25 proc. visos OLED televizorių rinkos pajamų. Vidutiniškai kas ketvirtas parduotas OLED televizorius yra itin didelis. Ši tendencija pasiekė beveik 70 proc. vidutinį metinį augimą per pastaruosius penkerius metus, įskaitant ir praėjusius metus.
LG dar kartą patvirtino savo dominavimą rinkoje – jos OLED televizorių, kurių įstrižainė didesnė nei 75 coliai, parduotų vienetų kiekis sudaro beveik 60 proc. visų tokių pardavimų. LG aktyviai plečia belaidžių OLED televizorių asortimentą, pristatydama 97, 83 ir 77 colių modelius su inovatyviu 4K/120 Hz belaidžio duomenų perdavimo sprendimu, taip išplėsdama belaidžių OLED televizorių pasiūlą ir patenkindama didėjančią itin didelių aukščiausios klasės televizorių paklausą Šiaurės Amerikos ir Europos rinkose.
Kadangi aukščiausios klasės itin didelių televizorių paklausa ir toliau auga, LG stiprina savo OLED televizorių liniją, siūlydama išplėstą belaidžių OLED televizorių modelių asortimentą, taip pat geresnę vaizdo ir garso kokybę su pažangiais dirbtinio intelekto procesoriais, įskaitant dirbtinio intelekto procesorių „α (Alpha) 11 AI“. Naujausiuose LG OLED televizoriuose su „webOS“ išmaniųjų televizorių platforma bus galima mėgautis dar labiau personalizuotomis namų pramogomis.
Praėjusiais metais buvo parduota daugiau nei 22,53 mln. LG OLED ir skystųjų kristalų televizorių, o tai reiškia 16,3 proc. pasaulinės televizorių rinkos dalį 2023 m. pagal pajamas. LG QNED televizoriai pasižymi LG kvantinių taškų ir nanoelementų spalvų technologijomis, kurios užtikrina tikslias ir ryškias spalvas. LG, turėdama šiuos išskirtinius QNED modelius, pernai užėmė antrąją vietą kvantinių taškų skystųjų kristalų televizorių rinkoje ir gavo 14,7 proc. pajamų, neįskaitant LG televizorių su nanoelementų technologija.
Naujausiuose LG QNED televizoriuose įdiegta „Mini LED“ technologija ir „Alpha 8 AI“ procesorius, pasižymintis 1,3 karto didesniu dirbtinio intelekto našumu, palyginus su ankstesniuoju „Alpha 7 Gen 6“ procesoriumi, – spalvos perteikiamos dar tiksliau. Klientai gali išsirinkti pageidaujamą televizorių nuo 43 colių iki didžiulio 98 colių modelio.
Pernai pasaulinėje televizorių rinkoje buvo parduotas daugiau kaip 201 milijonas televizorių, t. y. šiek tiek mažiau nei ankstesniais metais. Antrus metus iš eilės parduodama ne daugiau kaip 200 mln. skystųjų kristalų televizorių, o OLED televizorių, įskaitant LG, parduota 5,6 mln.