„LG Electronics Inc.“ (LG) paskelbė, kad 2024 m. pirmojo ketvirčio konsoliduotosios pajamos siekė 21,09 trilijono KRW (14,32 mlrd. eurų pagal Europos Centrinio Banko ketvirčio vidutinį kursą), o veiklos pelnas – 1,33 trilijono KRW (902,8 mln. eurų). Bendrovės buitinės technikos sektorius įrodė savo lyderystę pasaulyje, pasiekdamas rekordines pajamas ir dviženklę veiklos pelno maržą. Elektromobilių komponentų sektoriaus, kuris yra pagrindinis ateities augimo variklis, plėtra tęsėsi nuosekliai. Tiek televizijos, tiek verslo sprendimų sektoriuose pardavimai per metus išaugo ir, palyginti su ankstesniu ketvirčiu, padidėjo pelnas.
Nepaisant sudėtingų makroekonominių sąlygų, tokių kaip aukštos žaliavų kainos, kintantys valiutų kursai, didėjančios palūkanų normos ir vėluojantis paklausos atsigavimas, LG gavo savo didžiausias visų laikų pirmojo ketvirčio pajamas. Šis svarbus pasiekimas rodo tvarių verslo modelių, pavyzdžiui, prenumeratos paslaugų, įgyvendinimo efektyvumą ir augimo galimybių panaudojimą perspektyviame B2B sektoriuje. LG dėmesys išskirtinėms funkcijoms (dirbtiniam intelektui, energijos naudojimo efektyvumui ir į vartotoją orientuotam dizainui) sustiprino bendrovės konkurencingumą aukščiausios klasės gaminių rinkoje. Be to, strateginis požiūris, siūlant įvairias gaminių linijas ir lanksčias kainų struktūras, leido bendrovei sėkmingai prisitaikyti prie poliarizuotų paklausos tendencijų.
Veiklos pelnas penktus metus iš eilės viršijo 1 trilijoną KRW (678 mln. eurų), o tai rodo, kad LG puikiai dirba rinkoje didėjančios konkurencijos sąlygomis. Bendrovės dėmesys turinio ir paslaugų verslui bei tiesioginiam pardavimui vartotojams per internetinę prekės ženklo parduotuvę paskatino kokybinį augimą. Pastangos stabilizuoti žaliavų ir logistikos kaštus, taip pat gamybos vietos lankstumas dar labiau padidino pelningumą.
„LG Home Appliance & Air Solution Company“ pirmojo ketvirčio pajamos siekė 8,6 trilijono KRW (5,8 mlrd. eurų), o veiklos pelnas – 940,3 mlrd. KRW (638,3 mln. eurų). 7,2 proc. yra reikšmingas pajamų padidėjimas, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, ir naujas pirmojo ketvirčio rezultatų rekordas. Veiklos pelnas pasiekė antrą pagal dydį rezultatą bendrovės istorijoje, o veiklos pelno marža siekė 10,9 proc. – tai rodo išskirtinį bendrovės konkurencingumą pasaulyje.
LG buitinės technikos verslas, vystomas taikant pagrindines technologijas, ypač variklių ir kompresorių srityje, ir toliau diegia naujoves brandžios rinkos sąlygomis. Siekdama pirmauti šioje pramonės šakoje, LG diegia naujas iniciatyvas, pavyzdžiui, gaminių prenumeratos paslaugą ir „atidaus intelekto“ prietaisų idėją. Šios naujovės kuriamos siekiant pajusti klientų poreikius ir į juos veiksmingai reaguoti. Be to, siekdama pasinaudoti atsirandančiomis augimo galimybėmis, LG strategiškai plečia savo B2B įmones, įskaitant šildymo, ventiliavimo ir oro kondicionavimo (ŠVOK) bei integruotus sprendimus.
„LG Vehicle Component Solutions Company“ pranešė, kad pirmojo ketvirčio pajamos siekė 2,66 trilijono KRW (1,81 mlrd. eurų), o veiklos pelnas – 52 mlrd. KRW (35 mln. eurų), t. y. 11,5 proc. daugiau nei praėjusiais metais. Sukaupti užsakymai nuosekliai konvertuojami į pajamas. Nuolat investuodama į gamybos vietas užsienyje, siekdama įvykdyti naujus užsakymus ir atitikti reikalavimus originalios įrangos gamintojams, bendrovė išlaikė stabilų pelningumą, remdamasi masto ekonomija, kurią lėmė pajamų didėjimas.
Nors tikimasi, kad pastaruoju metu šiek tiek sulėtės elektromobilių paklausos augimas, aukštos pridėtinės vertės elektromobilių komponentų paklausa ir toliau stabiliai auga. LG iš anksto atsižvelgia į šią rinkos dinamiką, kurdama subalansuotą asortimentą nuo transporto priemonėse įdiegtų informacijos ir pramogų sistemų iki pavarų dėžių ir priekinių žibintų. Aktyviai prisitaikydama prie šių rinkos pokyčių, bendrovė siekia užtikrinti nuolatinį pajamų augimą ir stabilų pelno rodiklį.
„LG Home Entertainment Company“ antrojo ketvirčio pajamos siekė 3,49 trilijono KRW (2,37 mlrd. eurų), o veiklos pelnas – 132,2 mlrd. KRW (89,7 mln. eurų). Tai 4,2 proc. didesnės pajamos, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, kurias lėmė išaugusi televizorių paklausa Europoje ir sėkmingas naujų 2024 m. modelių pristatymas. Teigiamą veiklos pelną lėmė geri „webOS“ turinio ir paslaugų verslo rezultatai, taip pat tradicinių gaminių pardavimai. Nepaisant iššūkių, tokių kaip kylančios skystųjų kristalų plokščių kainos, bendrovė veiksmingai valdė pelningumą.
Tikimasi, kad antrąjį pusmetį televizorių paklausa palaipsniui didės. LG strategijoje daugiausia dėmesio skiriama pasaulyje pirmaujančių OLED televizorių ir aukščiausios kokybės skystųjų kristalų QNED televizorių pasiūlai bei nuolatiniam „webOS“ platformos verslo pelningumo didinimui, kuris turėtų sparčiai augti.
„LG Business Solutions Company“ pranešė, kad pirmojo ketvirčio pajamos siekė 1,57 trilijono KRW (1,07 mlrd. eurų), t. y. 6,5 proc. daugiau nei pernai, o veiklos pelnas – 12,8 mlrd. KRW (8,7 mln. eurų). Naujų „LG gram“ nešiojamųjų kompiuterių su įrenginyje įdiegtu dirbtiniu intelektu pristatymas akademinių metų pabaigos ir pradžios laikotarpių metu sulaukė teigiamų atsiliepimų rinkoje. Be to, buvo parduodama vis daugiau komercinių ekranų, įskaitant elektronines lentas ir LED iškabas. Nors veiklos pelnas, palyginti su ankstesniu ketvirčiu, vėl tapo teigiamas, palyginus su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, jis šiek tiek sumažėjo, dėl tokių veiksnių kaip didėjančios sudedamųjų dalių kainos ir intensyvesnė konkurencija.
Tikimasi, kad šiais metais IT rinka išliks panašaus lygio kaip ir pernai, o komercinių ekranų segmente numatomas nedidelis augimas. Manoma, kad padidės aukštos kokybės IT gaminių, pavyzdžiui, žaidimų monitorių ir LED iškabų, paklausa. LG siekia pirmauti rinkoje, siūlydama klientų poreikiams pritaikytus strateginius IT sprendimus, aukščiausios kokybės LED gaminius bei OLED ekranus, kuriuose integruotos žaidimams būdingos funkcijos. Ateities augimą ir toliau lems LG iniciatyvos aktyviai plėtojant naujas perspektyvias verslo sritis (robotiką, elektromobilių įkrovimą).