Siuntų terminalų tinklą „Smartpost“ valdanti „Smartpost Itella“ Lietuvos rinkai pristato naują paslaugą – pilną elektroninių užsakymų išpildymą (angl. Ecommerce Fulfilment Services). Ši paslauga, daugiausiai skirta smulkiam ir vidutiniam verslui, apima visą prekių tiekimo procesą nuo sandėliavimo ir rinkimo iki supakavimo bei pristatymo.
„Klientams teiksime visas paslaugas: nuo užsakymo priėmimo, jo tvarkymo, prekių surinkimo, pakavimo bei pristatymo pirkėjams. Verslui tai efektyvus būdas optimizuoti tiekimo grandinę ir patobulinti pirkėjų aptarnavimą. Mūsų tikslas – leisti įmonėms pamiršti logistikos, sandėliavimo ir pristatymo procesus, taip sutelkiant dėmesį į savo pagrindinę veiklą: produkto kūrimą ir jo įvedimą į rinką“, – teigia bendrovės „Smartpost Itella“ kontraktinės logistikos vadovas Gytautas Skučas.
Vadinamoji „e-fulfillment“ paslauga teikiama visose Baltijos šalyse. Estijoje šią veiklą bendrovė pradėjo prieš kiek daugiau nei metus. O tai, jog paslauga teikiama visose Baltijos šalyse, klientams leidžia naudotis paslaugomis visose trijose regiono šalyse. Lietuvoje elektroninių užsakymų išpildymo paslauga bus įgyvendinama Kauno logistikos centre.
„Mūsų tikslinė auditorija – smulkūs bei vidutiniai verslai. Mes įžvelgiame šių sektorių augimo potencialą ir siekiame būti patikimais partneriais, kurie padeda įmonėms efektyviai pasiekti jų tikslus ir patenkinti pirkėjų poreikius“ – priduria G. Skučas.
„Smartpost Itella“ Lietuvoje paštomatus ir atsiėmimo taškus turi įrengusi 376 lokacijose. Viso Baltijos šalyse yra 991 siuntų atsiėmimo taškas.