Siuntų terminalų tinklą „Smartpost“ valdanti „Smartpost Itella“ Lietuvos rinkai pristato naują paslaugą – pilną elektroninių užsakymų išpildymą (angl. Ecommerce Fulfilment Services). Ši paslauga, daugiausiai skirta smulkiam ir vidutiniam verslui, apima visą prekių tiekimo procesą nuo sandėliavimo ir rinkimo iki supakavimo bei pristatymo.
![„Smartpost Itella“ pristato naują paslaugą verslo klientams „Smartpost Itella“ pristato naują paslaugą verslo klientams](http://www.elektronika.lt/_sys/storage/2024/05/16/SmartpostItella1.jpg)
„Klientams teiksime visas paslaugas: nuo užsakymo priėmimo, jo tvarkymo, prekių surinkimo, pakavimo bei pristatymo pirkėjams. Verslui tai efektyvus būdas optimizuoti tiekimo grandinę ir patobulinti pirkėjų aptarnavimą. Mūsų tikslas – leisti įmonėms pamiršti logistikos, sandėliavimo ir pristatymo procesus, taip sutelkiant dėmesį į savo pagrindinę veiklą: produkto kūrimą ir jo įvedimą į rinką“, – teigia bendrovės „Smartpost Itella“ kontraktinės logistikos vadovas Gytautas Skučas.
Vadinamoji „e-fulfillment“ paslauga teikiama visose Baltijos šalyse. Estijoje šią veiklą bendrovė pradėjo prieš kiek daugiau nei metus. O tai, jog paslauga teikiama visose Baltijos šalyse, klientams leidžia naudotis paslaugomis visose trijose regiono šalyse. Lietuvoje elektroninių užsakymų išpildymo paslauga bus įgyvendinama Kauno logistikos centre.
„Mūsų tikslinė auditorija – smulkūs bei vidutiniai verslai. Mes įžvelgiame šių sektorių augimo potencialą ir siekiame būti patikimais partneriais, kurie padeda įmonėms efektyviai pasiekti jų tikslus ir patenkinti pirkėjų poreikius“ – priduria G. Skučas.
„Smartpost Itella“ Lietuvoje paštomatus ir atsiėmimo taškus turi įrengusi 376 lokacijose. Viso Baltijos šalyse yra 991 siuntų atsiėmimo taškas.