Pandemijos metu smarkiai išaugę planšetinių kompiuterių pardavimai ir toliau mažėja. Tokia tendencija pastebima jau kelerius metus, tačiau pirmasis šių metų ketvirtis rodo šiokius tokius šios rinkos atsigavimo ženklus.
Praėjusiais metais buvo fiksuojami mažėjantys planšetinių kompiuterių pardavimai, tačiau situacija rinkoje po truputį keičiasi, kas gali suteikti optimistinių minčių daugeliui gamintojų. Pirmojo 2024 metų ketvirčio metu užfiksuoti kiek išaugę planšečių pardavimai, o analitikai įžvelgia ir optimistinių ženklų.
Manoma, kad pagrindinė varomoji jėga yra gerėjanti potencialių pirkėjų finansinė situacija ir pasaulio ekonomikos stabilizavimasis. Be to, analitikai tikisi gerų metų planšetiniams kompiuteriams, ką turėtų paskatinti naujos technologijos. Pavyzdžiui „Apple“ ketina pasiūlyti modelius su OLED ekranais, vis dažniau siūlomi ir naujausi dirbtinio intelekto sprendimai.
Jei prognozės bus teisingos, iki šių metų pabaigos rinka stabilizuosis aukščiau nei iki pandemijos buvęs lygis. Žvelgiant į pirmojo ketvirčio rezultatus – rinkoje užfiksuotas 1 proc. augimas, o didžiausią metinį augimą pasiekė Kinijos technologijų bendrovė „Huawei“.
Kinijos milžinė per pirmąjį šių metų sugeneravo 8,1 proc. visų planšetinių kompiuterių pardavimų ir užfiksavo net 70,2 proc. augimą, lyginant su praėjusiais metais. Tai leido „Huawei“ įsitvirtinti trečioje vietoje bei aplenkti „Lenovo“ bei „Amazon“.
Sėkmingiausiai planšetinius kompiuterius pardavinėjo „Apple“, kuri užėmė 35,6 proc. rinkos. Ir nors JAV bendrovės rinkos dalis yra didžiausia, tačiau gamintojas užfiksavo 13,9 proc. prastesnius rezultatus nei pernai. Antroje vietoje – „Samsung“, kuri užima 20,2 proc. rinkos.