Pirmąjį ketvirtį, po to, kai baterijomis varomų elektromobilių paklausa sumažėjo dėl mažesnių subsidijų ir susirūpinimo įkrovimu, „Volkswagen“ grupės baterijomis varomų automobilių pardavimai Europoje nukrito 24 procentais – iki 74 400.
Su įvairiais sunkumais pastaruoju metu susiduria ir „Audi“. Vokietijos automobilių gamintojo atstovai atskleidė, kad jos pelnas ir pajamos pirmąjį ketvirtį smarkiai sumažėjo dėl logistikos ir tiekimo sunkumų, kurie paveikė jos automobilių su V-6 ir V-8 varikliais tiekimą.
„Volkswagen Group“ premium klasės prekės ženklo veiklos pelnas per ketvirtį sumažėjo 74 proc. iki 466 mln. eurų, lyginant su 1,82 mlrd. eurų per tą patį praėjusių metų ketvirtį. Pajamos per ketvirtį sumažėjo 19 proc. iki 13,72 mlrd. eurų nuo 16,88 mlrd. eurų prieš metus, rašoma „Audi“ paskelbtame pranešime.
„Audi“ finansų vadovas Jurgenas Rittersbergeris teigė, kad ketvirčio rezultatams neigiamos įtakos turėjo tiekimo, ypač V-6 ir V-8 variklių, sutrikimai. Bendrovė turėjo nutraukti modelių su šiais varikliais pardavimą, nes tiekėjas negalėjo tiekti pagrindinių komponentų.
Tiesa, su kokiomis tiksliai problemomis susiduria Vokietijos bendrovė nėra tiksliai žinoma. J.Rittersbergeris anksčiau atsisakė nurodyti variklio dalį ir paminėjo tik tai, jog tai „sudėtingas komponentas, svarbus variklių efektyvumui“.
„Tai labai sudėtingas, specifinis komponentas, kuris labai ženkliai prisideda prie mūsų V-6 ir V-8 variklių efektyvumo. Tačiau esame pakeliui į problemų pašalinimą", - sakė „Audi“ atstovas spaudai.
Pažymima ir tai, jog gamintojas ieško antro šio komponento tiekėjo, tačiau ar paieškos duoda kažkokių rezultatų – nėra skelbiama. Nepaisant to, „Audi“ modelius su V-6 ir V-8 varikliais Vokietijoje buvo galima įsigyti nuo kovo vidurio, kas sufleruoja, kad problemos pagaliau yra išspręstos.