Prancūzijos automobilių flagmanas „Renault Group“ pirmąjį šių metų ketvirtį fiksavo sėkmingus rezultatus. Per pirmuosius tris mėnesius iš viso parduota beveik 550 000 vnt. grupės prekės ženklo automobilių. „Renault Group“ pajamos sudarė 11,7 mlrd. eurų. Augančius rezultatus leido užtikrinti stiprus užsakymų portfelis bei rinkai pristatomi nauji modeliai.
„Pirmojo ketvirčio pajamos ir toliau rodo griežtą mūsų komercinės politikos, orientuotos į vertę, taikymą. Stiprus užsakymų portfelis kovo pabaigoje ir mūsų artėjantys naujų automobilių pristatymai užtikrins nuoseklų veiklos pagreitį. Kartu su didesniu sąnaudų mažinimu jie bus pagrindinis mūsų finansinių rezultatų katalizatorius.
„Renault Group“ jau pradėjo naują skyrių, kurio pagrindai yra tvirti: viena vertus, veiklos rezultatų gerinimas ir veiksmingas kapitalo paskirstymas, kita vertus, lankstumas. Mūsų pradėtos gaminti tiek elektrinės, tiek vidaus degimo varikliu varomos ir hibridinės transporto priemonės rodo mūsų lankstumą prisitaikant prie energetikos permainų sukeltų pakilimų ir nuosmukių“, – teigia Thierry Piétonas, „Renault Group“ vyriausiasis finansų direktorius.
Parduota daugiau transporto priemonių
2024 m. pirmąjį ketvirtį „Renault Group“ iš viso pardavė 549 099 vnt. automobilių, t. y. 2,6 proc. daugiau, palyginti su 2023 m. pirmuoju ketvirčiu. Europoje grupė išlaikė trečiąją poziciją – parduota 391 490 vnt. automobilių, t. y. 4,3 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį praėjusiais metais.
Kalbant konkrečiai apie „Renault“ prekės ženklą, prekyba toliau judėjo pirmyn – 2024 m. pirmąjį ketvirtį buvo parduoti 365 356 automobiliai, t. y. 3,1 proc. daugiau nei tą patį 2023 m. laikotarpį. C ir aukštesnių segmentų automobiliai sudarė 37 proc. viso pardavimo, kurio asortimente randami keturi modeliai: „Arkana“, „Megane E-Tech Electric“, „Austral“ ir „Espace E-Tech Hybrid“. Didžiąją dalį šių modelių pardavimo sudarė aukštos komplektacijos versijos.
Tuo metu elektrifikuotų „Renault“ lengvųjų automobilių pardavimas toliau didėjo ir pasiekė 48 proc. viso parduodamo kiekio, t. y. 8 proc. daugiau nei 2023 m. pirmąjį ketvirtį. Prekės ženklas taip pat sustiprino savo lengvųjų komercinių transporto priemonių lyderio pozicijas Europoje – iš viso parduota 76 354 vnt., t. y. 12,9 proc. daugiau, palyginti su 2023 m. pirmuoju ketvirčiu, ir 12,0 proc. daugiau, lyginant su visa rinka.
„Renault Group“ priklausančio „Dacia“ prekės ženklo automobilių pardavimas Europoje išaugo 3,6 proc. ir sudarė 153 439 vnt. Populiariausiu „Dacia“ modeliu Europoje pirmąjį ketvirtį tapo „Sandero“ – jo parduota 72 995 vnt. (20,2 proc. daugiau nei 2023 m. pirmąjį ketvirtį). Prie sėkmės šiemet ženkliai prisideda ir naujųjų „Duster“ bei „Spring“ modelių pasirodymas rinkoje. Štai vien naujojo „Dacia Duster“ per pirmąsias 30 dienų buvo parduota daugiau nei 18 tūkst. vnt.
Dar vienas „Renault Group“ priklausantis prekės ženklas „Alpine“ pirmąjį ketvirtį pardavė 1 065 automobilius, t. y. 88,8 proc. daugiau, palyginti su 2023 m. pirmuoju ketvirčiu. Šį augimą lėmė sportiško dviviečio kupė A110 aukščiausios klasės versijų sėkmė.
Didėjo pajamos
„Renault Group“ pajamos 2024 m. pirmąjį ketvirtį sudarė 11,7 mlrd. eurų, t. y. 1,8 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį prieš metus. Grupės pajamos iš automobilių siekė 10,4 mlrd. eurų ir, lyginant su 2023 m. pirmuoju ketvirčiu, sumažėjo 0,7 proc. Į jas įskaičiuotas -4,3 proc. neigiamas valiutų kursų poveikis (-447 mln. eurų), daugiausia susijęs su Argentinos peso ir Turkijos liros nuvertėjimu. Taikant nekintamus valiutos kursus, grupės pajamos padidėjo 3,6 proc.
Pirmąjį ketvirtį „Renault Group“ priklausančios tarptautinės finansų įmonės „Mobilize Financial Services“ (anksčiau „RCI Bank and Services“) pajamos sudarė 1,2 mlrd. eurų, t. y. 27,9 proc. daugiau, palyginti su 2023 m. pirmuoju ketvirčiu.
Planuojama, kad 2024-aisiais „Renault Group“ veiklos pelnas bus didesnis arba lygus 7,5 proc. Tuo metu laisvųjų pinigų srautas – didesnis arba lygus 2 mlrd. eurų.
2024-ieji žada būti istoriniai metai „Renault“ prekės ženklui, nes dienos šviesą jau išvydo arba dar bus pristatyti iš viso septyni nauji modeliai: „Scenic E-Tech Electric“, „Renault 5 E-Tech Electric“, „Rafale E-Tech“, „Symbioz“, „Master“, „Kardian“ ir „Korea Motors“ (D-SUV). Be to, „Renault“ prekės ženklas atnaujino „Captur“ ir tarptautinėse rinkose pristatė „Renault Duster“.
2024 m. birželio 13 d. „Alpine“ pristatys A290 modelį „Le Mano“ 24 valandų lenktynėse (Prancūzija). Būsimasis sportiškas elektrinis penkiavietis „Alpine“ hečbekas bus pirmasis visiškai elektrinis šios markės modelis.