Automobilių rinka kinta ir šiai dienai daugybės dėmesio susilaukia elektromobiliai. Elektriniais varikliais aprūpintos transporto priemonės tampa daugelio gamintojų prioritetu, o ir vairuotojų susidomėjimas tokiais automobiliais nuolat auga.
BMW bendrovė paskelbė apie labai svarbų pasiektą tikslą, iki šios jai pavyko parduoti daugiau nei 1 milijoną pilnai elektra varomų automobilių. Per pirmuosius šių metų mėnesius, gamintoja į rinką pristatė 82 700 pilnai elektrinių BMW, „Mini“ ir „Rolls-Royce“, o tai sudaro 27,9 proc. daugiau nei tuo pačiu periodu praėjusiais metais.
Pardavimai pasiskirstė „tolygiai“ viso pasaulio pagrindiniuose regionuose, – pažymi bendrovė BMW. Kartu su šiais 82 700 elektromobilių, bendrovė pasiekė daugiau nei 1 milijoną, pagal visų laikų elektromobilių pardavimus. Patys „paklausiausi modeliai“ buvo „BMW i4“, „iX3“, „iX1“, „iX“ ir „i7“, o naujieji „i5“ akivaizdžiai „pasirodė itin populiarūs“.
Bendrovė planuoja „2024 metais tęsti savo nuoseklų elektromobilumo didinimą,ir nepaisant nepastovios rinkos aplinkos, siūlyti patrauklius produktus“. BMW tikisi, kad elektromobiliai „bus pagrindinis 2024 metų vairuotojų pasirinkimas“, kartu prognozuoja dviženklį pardavimų augimą per visus metus.
„BMW Grupė“ ir toliau tęsia savo baterijomis varomų elektromobilių augimo kelią. Nuo pat „BMW i3“ pristatymo į rinką ir kartu su savo milijoniniu pilnai elektriniu automobiliu, mes pasiekėme svarbią žymą, kuri patvirtina, kad mūsų siūlomi produktai yra patrauklūs.
Dėka mūsų lankstumo ir plataus, įvairiomis technologijomis varomų automobilių pasirinkimo, „BMW Grupė“ yra puikiai prisitaikiusi išpildyti visus klientų lūkesčius. Tokia strategija pasirodo esanti ypač efektyvi, šioje nenuspėjamoje rinkos aplinkoje“, – kalbėjo BMW valdybos narys Jochenas Golleris.