„Ford“ atsisakė savo planų pakeisti Europos mažmeninės prekybos tinklą į tiesioginio pardavimo agentūrų modelį. Bendrovė atidėliojo tiesioginių pardavimų pristatymą iki 2026 metų, po to, kai jis buvo išbandytas Nyderlanduose, prieš pradedant diegimą visoje Europoje.
Dabar automobilių gamintojas pilnai atsisako anksčiau sistemos ir vietoje jos, kuria pažangų frančizių modelį, Britanijos automobilių žurnalui „Autocar“ teigė „Ford Europe“ elektromobilių pardavimo vadovė Anna Lena Strigel.
„Ford“ atsisakė komentuoti ataskaitą. „Mes negalime atskleisti jokios konkrečios informacijos apie savo planus“, „Automotive News Europe“ dukteriniam leidiniu „Automobilwoche“ teigė „Ford“ atstovas.
„Ford“ platintojų atstovai taip pat atsisakė komentuoti, nes nebuvo jokio oficialaus automobilių gamintojo pranešimo. Savo mažmenininkams Vokietijoje „Ford“ atskleidė, kad pokyčiai bus atidėti keliems metams ir nebus baigti iki 2030 metų, teigė vienas, būti įvardintu atsisakęs, platintojas.
„Ford“ ir toliau mažins savo pardavimo tinklą Europoje, nes prieš tampant vien elektromobilius gaminančiu prekės ženklu Europoje, daugiausiai dėmesio norima skirti daugiau kainuojantiems visureigiams ir pelną nešantiems krovininiams furgonams.
Norėdami standartizuoti pardavimus internetu ir pardavimo salonuose, automobilių gamintojai mėgino pristatyti agentūros modelį savo Europos rinkose. Šis pokytis susilaukė platintojų pasipriešinimo, kuriems vietoje kintamų komisinių mokėjimo, už pardavimą buvo pasiūlyti agentūros sistema paremti fiksuoto dydžio komisiniai atlyginimai.
Remiantis agentūros sistema, automobilių gamintojai sąskaitas faktūras turi išrašyti tiesiogiai klientams.
Kitos įmonės, įskaitant „Stellantis“, BMW, „Audi“ ir „Jaguar Land Rover“ atšaukė arba iš naujo peržiūrėjo savo planus dėl agentūros pardavimo modelio.
„Stellantis“ peržiūri agentūros platinimo modelio Europoje diegimą, po bandomųjų programų sustabdymo dėl IT problemų Austrijoje, Belgijoje / Liuksemburge ir Nyderlanduose.
BMW sustabdė prekės ženklo „Mini“ mažmeninio agentūros pardavimo modelio pristatymą dėl IT trūkumų. Po pardavimo atstovų pasipriešinimo, „Audi“ Jungtinėje Karalystėje atidėjo agentūros pardavimus, pranešama „Car Dealer“ žurnale.
Žurnalas „Car Dealer“ taip pat pranešė, kad „Jaguar Land Rover“ atsisakė savo agentūros pardavimo modelio planų.