Elektrinių automobilių populiarumas auga. Daugelis bendrovių gamina vis daugiau būtent tokiais varikliais aprūpintų transporto priemonių, o kai kuriose šalyse jų populiarumas – itin didelis. Niekam ne naujiena ir didėjantis Kinijos gamintojų populiarumas.
Kinijos automobilių gamintojai itin aktyviai skverbiasi į Europos rinką. Bendrovės ne tik siūlo vis daugiau savo elektromobilių europiečiams, tačiau ir ketina statyti gamyklas. Apie tokius planus patvirtino ir BYD, kuri ruošiasi atidaryti pirmąją savo elektromobilių gamyklą Europoje.
BYD neslepia itin ambicingų savo planų šiems, o taip pat ir 2025 metams. Dar prieš prasidedant 2024 metams, buvo skelbiama apie tikslus parduoti 4 mln. elektrinių transporto priemonių, įskaitant ir iš tinklo įkraunamus hibridus. Tačiau dabar bendrovė kiek pakoregavo savo tikslus.
Paaiškėjus sausio ir vasario mėnesio rezultatams, BYD nusprendė sumažinti savo metinį tikslą iki 3,6 mln. Ir nors pardavimų tikslų mažinimas neskamba labai pozityviai, tačiau tai vis tiek būtų 20 proc. daugiau nei Kinijos gamintojas pardavė pernai.
Tikimasi, jog didelę augimo dalį sudarys užsienio rinkos, kuriose BYD pardavimai 2023 metais siekė 242 765, arba apie 8 proc. visos apimties. Šiais metais BYD tikisi 500 tūkst. pardavimų, o 2025 metais - net 1 mln. Kinijos gamintojas nori, kad šiemet jo eksporto dalis pasiektų 14 proc., jei tik bus pasiekta 3,6 mln. pardavimų riba.
BYD vadovai patvirtino, kad šių metų gegužę ketina išleisti penktosios kartos „Dual Mode“ iš tinklo įkraunamo hibridinio automobilio technologiją. Žadama, kad šis sprendimas su išsikrovusia baterija leis nuvažiuoti 2,9 l/100 km, o su pilnu baku ir visiškai įkrauta baterija nuvažiuosite iki 2 000 km pagal Kinijos CLTC bandymų ciklą.