Siekdama sumažinti būsimų Europos Sąjungos (ES) taisyklių poveikį jos reklamos verslui „Meta Platforms Inc“ svarsto galimybę keisti savo politiką, susijusią su asmenine ir politine reklama Europos naudotojams, pranešė „Financial Times“.
Vadovai baiminasi, kad politinės reklamos apibrėžtis pagal ES planus bus tokia plati, kad bus lengviau atsisakyti visų mokamų politinių kampanijų bendrovės svetainėse, sakoma pranešime.
Tuo tarpu „Wall Street Journal“ (WSJ) pranešime teigiama, kad „Meta“ gali leisti Europos „Facebook“ ir „Instagram“ naudotojams atsisakyti tam tikrų labai suasmenintų reklamų ir pasiūlyti savo paslaugų versiją, kuri nukreiptų į juos tik plačioms kategorijoms pagrįstas reklamas.
WSJ pranešime teigiama, kad šis galimas „Meta“ politikos pasikeitimas gali įvykti, nes bendrovės laukia galutinis terminas, iki kurio ji turi įgyvendinti porą Airijos duomenų apsaugos komisijos, kuri vadovauja pagrindinio ES privatumo įstatymo vykdymui, sprendimų.
Vasario mėn. ES įstatymų leidėjai susitarė dėl griežtesnių tikslinės politinės reklamos taisyklių, kuriomis siekiama kovoti su dezinformacija per rinkimus. Siūlomose taisyklėse reikalaujama, kad JAV technologijų milžinės pateiktų daugiau duomenų apie savo tikslinę politinę reklamą, o už pažeidimus būtų skiriamos baudos, siekiančios iki 4 proc. jų pasaulinės apyvartos.