Hibridinių automobilių su vidaus degimo varikliais populiarumas Japonijos rinkoje dar neskatino elektromobilių plėtros, nors „Nissan Motor Company“ tam tikru savo istorijos etapu buvo didžiausia jų gamintoja pasaulyje ir rinkai siūlė nemažus „Leaf“ modelio kiekius.
Dabar „Nissan“ ir „Honda“ atrodo ketina suvienyti jėgas ir kurti bei gaminti elektromobilius.
Apie tai praneša „Bloomberg“, remdamasi Japonijos žiniasklaida. Turėdamos gamybos pajėgumų Kinijos teritorijoje, „Nissan“ ir „Honda“ bendrovės galvoja apie jų mažinimą, nes japoniškų prekės ženklų gaminiai negali atlaikyti konkurencijos su sparčiai besivystančiais vietos automobilių rinkos dalyviais.
Didžiausia pasaulyje elektromobilių gamintoja Kinijos BYD yra pasiryžusi plėstis Japonijos rinkoje, todėl Japonijos gamintojams teks ginti savo pozicijas gimtojoje šalyje.
Agentūros „Bloomberg Intelligence“ analitikai užsiminė, kad bendradarbiavimo su „Honda“ iniciatoriumi galėtų būti „Nissan Motor“.
Pažymima, kad „Honda“ elektromobilių rinkos plėtra iki šiol reiškė partnerystę su kitais gamintojais.
Bendrovė turi bendrą įmonę su „Sony“, o Šiaurės Amerikos rinką ketina tyrinėti padedama „General Motors“, iš kurios skolinasi „Ultium“ platformą ir traukos baterijas savo modeliams gaminti. Tačiau praėjusiais metais „Honda“ nusprendė atsisakyti planų kartu su „General Motors“ kurti įperkamus elektromobilius.
Jei „Nissan“ pasiūlys „Honda“ palankesnes sąlygas, Japonijos rinkai skirti panašūs elektromobiliai gali būti kuriami šio tandemo rėmuose.