„Trendforce“ teigia, kad NAND rinkos augimą lėmė stabilizuota galutinių vartotojų paklausa, kurią lėmė metų pabaigoje vykstančios akcijos. Be abejonės, 2023 m. antrąjį pusmetį gamybos mažinimas taip pat prisidėjo prie posūkio, nes sumažino veiklos sąnaudas ir padėjo išspręsti atsargų problemas.
Tikimasi, kad artimiausiu metu pramonės dalyvių padėtis tik gerės. Bendrovė „TrendForce“ teigia, kad tikisi, jog pirmąjį šių metų ketvirtį pajamos padidės dar 20 proc. dėl pagerėjusio tiekimo grandinės atsargų lygio ir kylančių komponentų kainų. Taip pat galima tikėtis, kad klientai padidins užsakymų skaičių, kad išvengtų galimo tiekimo trūkumo ir užfiksuotų kainas, kol jos dar nepadidėjo.
Kompanija „Samsung“ aplenkė konkurentus dėl bendrų pajamų, nes 2023 m. IV ketvirtyje iš NAND verslo uždirbo 4,2 mlrd. dolerių, arba 44,8 proc. daugiau nei ketvirtį prieš tai, padidindama siuntų kiekį 35 proc. palyginti su ankstesniu ketvirčiu ir 12 proc. padidindama vidutinę pardavimo kainą.
SK grupės (kurią sudaro „SK Hynix“ ir „Solidigm“) bendros pajamos sudarė 2,48 mlrd. dolerių, t. y. 33,1 proc. daugiau nei praėjusį ketvirtį. Trečioje vietoje liko WDC, kurios pajamos siekė 1,66 mlrd. dolerių, tačiau per ketvirtį padidėjo tik septyniais procentais. „Western Digital“ siuntų kiekis sumažėjo dviem procentais, tačiau pardavimo kaina išaugo 10 procentų. Pirmąjį penketuką užbaigė „Kioxia“ ir „Micron“, atitinkamai gavusios 1,44 ir 1,13 mlrd. dolerių pajamų.