Startuolio „OpenAI“ pajamos sparčiai auga, vis labiau populiarėjant dirbtinio intelekto pokalbių botui „ChatGPT“.
Pasak „Financial Times“ šaltinių, 2023 m. gruodį „OpenAI“ metinė apyvarta siekė 2 mlrd. dolerių, nors dar spalio mėn. bendrovės metinės pajamos buvo 1,3 mlrd. dolerių.
Įmonės teigimu 2025 m. ji gali padvigubinti šią sumą, nes jos sprendimais labai domisi verslo klientai, norintys naudoti dirbtinio intelekto įrankius savo veiklos efektyvumui.
Dėl spartaus augimo „OpenAI“ turi daug šansų prisijungti prie kelių Silicio slėnio bendrovių, tokių kaip „Google“ ir „Meta“, kurioms per pirmuosius dešimt metų nuo įkūrimo pavyko gauti 1 mlrd. dolerių metinių pajamų.
Pasak „OpenAI“ generalinio direktoriaus Semo Altmano, praėjusių metų lapkričio mėn. duomenimis, įmonių naudojančių kompanijos produktus auditorija išaugo iki 100 mln. naudotojų per savaitę.
Vartotojų ir verslo susidomėjimas dirbtinio intelekto sistemomis, kurios gali generuoti kodą, tekstą, vaizdus, vaizdo įrašus ir analizuoti informaciją pagal vartotojo užklausas išaugo labiau.
Didieji „OpenAI“ technologijų konkurentai, tokie kaip „Google“ ir „Meta“, startuoliai, įskaitant „Anthropic“, „Mistral“ ir „Cohere“, taip pat pradėjo komercializuoti savo dirbtinio intelekto produktus.
Pavyzdžiui, šią savaitę „Google“ savo neuroninį tinklą „Gemini Ultra“ pavertė prieinamu plačiajai visuomenei, o jo prenumerata kainuoja tik 20 JAV dolerių per mėnesį.
Drauge Altmanas pažymėjo, kad „OpenAI“ vis dar patiria nuostolių dėl didžiulių dirbtinio intelekto modelių kūrimo ir eksploatavimo sąnaudų.
Tikėtina, kad ši tendencija kurį laiką išliks, nes bus kuriami dar sudėtingesni modeliai, ir bendrovei tikriausiai teks surinkti papildomų didelių sumų, kad padengtų augančias išlaidas.