Dirbtiniu intelektu pagrįsta MarTech bendrovė „Analytical Alley“ užsitikrino 700 tūkst. eurų investicijų, kad padėtų įmonėms pelningiau planuoti rinkodarą. Jau dabar 15-os darbuotojų komanda vykdo veiklą visose Baltijos šalyse, o šiemet planuoja toliau plėsti verslą Europoje.
„Analytical Alley“ dirbtiniu intelektu paremtas sprendimas sukuria įmonės rinkodaros ir verslo veiklos duomenų paveikslą. Remiantis šiais duomenimis, siekiant geresnių verslo rezultatų, gali būti sudaromas individualus veiksmų planas. Tokiu būdu pardavimai ir rinkodara gali užmegzti tvirtą partnerystę, kuri leistų jiems sėkmingai bendradarbiauti ir padėti vieni kitiems pasiekti savo tikslus.
Pasak „Analytical Alley“ generalinio direktoriaus Tanel Rebane, rinkodaros veikla yra labai svarbi kiekvienos įmonės augimui, tačiau žvelgiant į statistiką – vidutiniškai 40 proc. rinkodarai skirtų lėšų įmonės iššvaisto.
„Šiandienos ekonominėmis sąlygomis įmonės negali leisti pinigų vėjais. Pasaulyje, kuriame duomenų analizė yra pasiekusi naują lygį, visa rinkodaros veikla – nuo lauko kampanijų iki skaitmeninės reklamos – turėtų skatinti įmonių augimą“, – sakė T. Rebane.
Rebane teigia, kad pateikdamas rinkodaros duomenų analizę, startuolis leidžia įmonėms aiškiai matyti rezultatus ir įgalina jas priimti verslui naudingesnius sprendimus. „Analytical Alley“ suburta profesionalų komanda įmonėms pateikia konkretų veiksmų planą, kaip įgalinti duomenis verslo augimui.
„Mes visada ieškome naujų metodų, kaip sustiprinti komunikacijos priemonių planavimą, todėl ir pasitelkiame MarTech technologijas. Įtraukus „Analytical Alley“ į savo komunikacijos strategiją, kartu skatinant komandos bendradarbiavimą ir taikant rekomenduojamą programinę įrangą, galima gerokai pagerinti žiniasklaidos planavimo efektyvumą ir pasiekti teigiamų verslo rezultatų“, – pabrėžia „PHH group“ įmonių grupės rinkodaros vadovė Giedrė Vilkė.
„Analytical Alley“ atsiskyrė nuo vienos iš pirmaujančių Estijos žiniasklaidos agentūrų „Initiative“. „Initiative“ ir toliau liks „Analytical Alley“ klientė, tačiau naujos įstaigos sukūrimas leis abiem bendrovėms susitelkti į savo pagrindinę veiklą.
„Analytical Alley ir toliau galės bendradarbiauti su visomis įmonėmis, įskaitant kitas žiniasklaidos bendroves, kurios nori gauti patikimą grįžtamąjį ryšį apie visą savo rinkodaros ir verslo rezultatus. Toks požiūris taip pat stiprina veiklos skaidrumą, siekiame, kad mūsų klientai visada gautų aiškius ir išmatuojamus rezultatus“, – pabrėžia „Initiative“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Indrek Soom.
Baltijos startuolį įkūrė Tanel Rebane, Karl-Mattias Õige ir Marili Ruus. Bendrovės vyriausiasis technologijų vadovas yra Kaarel Raspel. „Analytical Alley“ augimą spartina „Elevator Startups Accelerator“.