Jau artimiausiu metu šalies verslininkus pasieks naujas telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ leidinys „B2B“, pristatantis telekomunikacijų rinkos ir paslaugų raidos tendencijas, naujoves bei ekspertų įžvalgas.
„Telekomunikacijų naujovės visame pasaulyje vystosi itin sparčiai, tapdamos vis svarbesne verslininkų kasdienybės dalimi. Todėl nusprendėme šalies verslininkams pasiūlyti leidinį, kuris įdomiai ir suprantamai pristatytų pažangias telekomunikacijų naujoves ir jų naudą verslui. Tai atspindi ir pats leidinio pavadinimas – populiaraus versle termino santrumpa“, – sakė „Bitės“ verslo marketingo vadovas Vytautas Kaikaris.
Naujajame leidinyje „B2B“ didelis dėmesys skiriamas naujausioms tendencijoms šalies ir pasaulio telekomunikacijų rinkoje. Rubrikoje „Tendencijos ir aktualijos“ pristatomi apžvalginiai straipsniai apie versle įsitvirtinusias technologijas, paslaugas ar originalias naujoves bei jų galimybes verslui. Dalis leidinio skirta mobiliesiems telefonams ir jų priedams, o naujausius telefonų modelius kiekviename numeryje testuos vis kiti ITT ar stiliaus ekspertai.
32 puslapių leidinyje verslininkai suras ir naujausių bendrovės paslaugų pristatymus bei aktualius „Bitės“ pasiūlymus verslui. Be to, čia bus galima sužinoti ir naudingų patarimų bei įdomios informacijos apie mobiliojo ryšio pritaikymo galimybes.
Pirmajame leidinio numeryje pristatoma belaidžio ryšio inovacijų istorija nuo Morzės abėcėlės iki mikroschemų futbolo kamuoliuose ar daržovių lysvėse; mobiliojo pašto įsitvirtinimo versle prognozės bei navigacijos sistemos GPS pretenzijos užkariauti mobiliuosius telefonus jau artimiausiu metu. Taip pat pateikiamas platus mobiliųjų telefonų pristatymas, protokolo žinovo Armino Lydekos patarimai apie mobilųjį etiketą bei kita aktuali informacija.
Elektroninė leidinio versija taip pat publikuojama „Bitės“ interneto puslapyje www.bite.lt , skiltyje „Verslo klientams“.