„LG Electronics Inc.“ (LG) paskelbė 2023 metų finansinius rezultatus: konsoliduotos pajamos siekė 84,2 trilijono Pietų Korėjos vonų (KRW) (58,2 mlrd. EUR pagal Europos Centrinio Banko ketvirčio vidutinį valiutos kursą), o veiklos pelnas – 3,55 trilijono KRW (2,45 mlrd. EUR). Jau trečius metus iš eilės gaunamos rekordinės metinės pajamos. Veiklos pelnas taip pat yra solidus ir artėja prie ankstesnio laikotarpio lygio, kai paklausa buvo nedidelė.
Nepaisant sudėtingų išorės veiksnių kaip sulėtėjusi ekonomika ir sumažėjusi paklausa, LG verslas – pagrindinis buitinės technikos ir transporto priemonių komponentų, kuris sparčiai plečiasi, – pasižymėjo nepaprastu atsparumu ir nuosekliai augo aštuonerius metus iš eilės. Bendros šių įmonių pajamos praėjusiais metais viršijo 40 trilijonų KRW (27,6 mlrd. EUR), o tai yra gerokai daugiau nei 2015 m., kai jos siekė 18 trilijonų KRW (12,4 mlrd. EUR). Per tą patį laikotarpį šių dviejų įmonių bendrų pajamų dalis išaugo nuo 32,5 proc. iki 47,8 proc.
Tokius rezultatus lėmė strateginės LG pastangos tobulinti savo verslo portfelį. Įmonė sėkmingai išplėtė B2B verslą iš anksto nustatydama rinkos posūkio taškus ir į dabartines sistemas integruodama naujus verslo modelius, įskaitant prenumeratos paslaugas. Be to, LG novatoriškas turinio ir paslaugų verslo modelis, pasitelkiant plačią šimtų milijonų gaminių naudotojų bazę visame pasaulyje, taip pat užtikrino didelį pelningumą.
Žvelgdama į ateitį, LG įsipareigojo nuolat transformuotis iš brandžios į verslą orientuotos į ateities augimą nukreiptą struktūrą. Šiais metais bendrovė sutelks pajėgumus, kad peržengtų galimybių ribas ir maksimaliai išaugintų savo verslo potencialą. Vadovaudamasi naujai įsteigta „Overseas Sales & Marketing Company“, LG ketina papildomai augti ir siekti didesnės produktų gausos , ypač besivystančiose rinkose, kuriose yra daugiau plėtros galimybių.
„LG Home Appliance & Air Solution Company“ metinės pajamos siekė 30,14 trilijono KRW (20,8 mlrd. EUR), o tai reiškia augimą aštuonerius metus iš eilės ir 30 trilijonų KRW (20,7 mlrd. EUR) eros pradžią. Šį augimą paskatino įdiegti nauji verslo modeliai, įskaitant prenumeratos paslaugas, ir išplėsta B2B dalis šildymo, vėdinimo ir kondicionavimo (ŠVOK) sistemų, komponentų ir įmontuotų sprendimų srityse. Veiklos pelnas, palyginti su praėjusiais metais, išaugo daugiau nei 76 proc. ir siekė 2,08 trilijono KRW (1,43 mlrd. EUR).
Šiais metais bendrovė sparčiau keis savo verslo modelį, labiau pritaikys ateičiai kartu su tiesioginio pardavimo vartotojams iniciatyvomis. Ji siekia plačiau diegti buitinių prietaisų operacines sistemas ir plėsti prenumeratos paslaugas į tarptautines rinkas. Be to, bus sparčiai kuriami išmaniųjų namų sprendimai, atspindintys „namų, kuriuose nereikia dirbti“ vertę. Bendrovė ir toliau laikysis strateginio požiūrio į gaminius – stiprins pagrindinių gaminių kaip skalbimo mašinos ir šaldytuvai lyderystę aukščiausios kokybės kategorijoje ir sparčiai plės konkrečių regionų asortimentą. Siekdama nuolat augti B2B sektoriuje, ypač ŠVOK ir panašiose srityse, bendrovė planuoja stiprinti savo pajėgumus, sukurdama visapusišką lokalią verslo įmonę, kuri kurtų, gamintų ir parduotų produktus, daugiausia dėmesio skirdama akivaizdžioms elektrifikavimo tendencijoms Šiaurės Amerikos ir Europos regionuose.
„LG Vehicle Component Solutions Company“ metinės pajamos siekė 10,1 trilijono KRW (6,98 mlrd. EUR), o veiklos pelnas – 133 milijardus KRW (92 mln. EUR). Dešimtaisiais metais nuo įsteigimo bendrovė ne tik viršijo 10 trilijonų KRW (6,91 mlrd. EUR) pajamų ribą, bet ir augo aštuonerius metus iš eilės nuo 2015 m., kai pradėjo skelbti veiklos rezultatus. Bendrų konsoliduotų pajamų dalis padidėjo iki 12 proc. Šiais metais bendrovė siekia tiek išorinio (didelio užsakymų kiekio), tiek kokybinio veiklos augimo. Atsižvelgdama į pirminės įrangos gamintojų poreikius, bendrovė stengiasi užtikrinti, kad programinė įranga apibrėžtų pajėgumą transporto priemonių informacijos ir pramogų srityse. Remdamasi diferencijuotomis buitinės technikos ir IT sektorių technologijomis, bendrovė dar labiau gerins klientų patirtį automobilyje. Taip pat dėmesys bus sutelktas į „e-Powertrain“ produktų pajėgumų stiprinimą, o labiau reaguojant į klientų poreikius – į ankstyvą užsienio gamybos bazių stabilizavimą. Be to, planuojama plėsti aukščiausios kokybės priekinių žibintų produktų užsakymus ir kartu efektyvinti veiklą.
Bendrovės „LG Home Entertainment Company“ metinės pajamos siekė 14,2 trilijono KRW (9,8 mlrd. EUR), o veiklos pelnas – 362 milijardus KRW (250 mln. EUR). Turinio ir paslaugų verslas, kurio pagrindas – „webOS“ platforma, kaip naujas pajamų šaltinis sustiprino savo pozicijas ir, palyginti su praėjusiais metais, gerokai padidino veiklos pelną. Pajamos šiek tiek sumažėjo dėl palyginti lėtai atsigaunančios aukščiausios kokybės produktų, pavyzdžiui, OLED, paklausos. Tikėdamasi, kad televizorių paklausa laipsniškai atsigaus šiais metais, bendrovė stiprins ir aukščiausio lygio OLED, ir QNED asortimentą, laikydamasi dvigubos strategijos, kad pirmautų aukščiausios klasės rinkoje. Kartu ji sparčiau transformuojasi į žiniasklaidos ir pramogų bendrovę. Šiais metais „webOS“ platformos verslą ketinama puoselėti kaip reikšmingą trilijonines pajamas duodančią įmonę.
Bendrovės „LG Business Solutions Company“ metinės pajamos siekė 5,4 trilijono KRW (3,7 mlrd. EUR), o veiklos nuostoliai – 42 milijardus KRW (29 mln. EUR). Palyginus su praėjusiais metais, pajamos šiek tiek sumažėjo , nes vėlavo atkurti IT paklausą ir suma-žėjo pagrindinių įmonių investicijos. Pelningumui įtakos turėjo didesnės investicijos į būsimas augimo sritis, pavyzdžiui, robotiką ir elektromobilių įkrovimą. Šiais metais ben-drovė ketina pasiūlyti konkurencingą IT produktų asortimentą, įskaitant žaidimų monito-rius ir „LG gram Pro“ kompiuterius, ir aktyviai ieškoti verslo galimybių skirtingose ver-tikaliose srityse, pavyzdžiui, vyriausybinėse įstaigose ir mokyklose. LG, kaip B2B verslo lyderė, siekia sparčiau pereiti nuo atskirų produktų tiekimo prie integravimo ir gretutinių sprendimų teikimo. Organizacijoje yra nemažai naujų įmonių, todėl pirmenybė bus tei-kiama investicijoms pasirengti ateičiai, o ne trumpalaikiams valdymo rezultatams.