Lietuvos mobiliojo ryšio rinkos lyderė „Omnitel“ stiprina pozicijas mažmeninės prekybos nešiojamaisiais kompiuteriais rinkoje. Bendrovė papildė savo prekybos tinklo asortimentą populiarių prekės ženklų nešiojamaisiais kompiuteriais ir planuoja du kartus padidinti prekybos jais apimtį bei per dvejus metus užimti iki 30 proc. Lietuvos nešiojamųjų kompiuterių pardavimų rinkos.
„Mes kuriame naują telekomunikacijų verslo nišą – „Omnitel“ salonai šiandien tampa mobilumo centrais, kuriuose vienoje vietoje galima įsigyti visą mobilumo prekių ir paslaugų paketą, pradedant telefonais ar nešiojamaisiais kompiuteriais ir baigiant sparčiu mobiliuoju internetu“, – tvirtino „Omnitel“ viceprezidentas komercijai Remigijus Štaras. Pasak jo, „Omnitel“ sprendimas konsoliduoti paslaugų ir produktų prekybą, siūlant vartotojui prekių ir paslaugų komplektus „iš vienų rankų“, atspindi pasaulinėse telekomunikacijų ir informacinių technologijų rinkose pastebimą susiliejimo tendenciją.
„Siekis įsitvirtinti nešiojamųjų kompiuterių rinkoje yra natūrali mūsų investicijų į mobiliojo interneto tinklo plėtrą tąsa. Šiemet Lietuvoje įdiegėme didžiausios aprėpties tarp Europos šalių 3,5G sparčiojo mobiliojo interneto tinklą, kuriuo gali naudotis 75 proc. Lietuvos gyventojų. Kartu su patikimu ryšiu turime vartotojams pateikti ir platų įrangos asortimentą“, - sakė R. Štaras.
Nuo šiol „Omnitel“ prekybos tinkle vartotojai gali įsigyti trijų populiarių gamintojų - „Asus“, „Dell“ ir „Hewlett-Packard“ nešiojamuosius kompiuterius, ateityje gamintojų ratą planuojama plėsti. Nešiojamųjų kompiuterių asortimentas suformuotas taip, kad būtų patenkinti įvairių vartotojų poreikiai – ir verslo, ir privatūs vartotojai palankiomis sąlygomis gali įsigyti įvairių specifikacijų kompiuterius su pasirinktu mobiliojo interneto paslaugos „Omni Connect“ planu ar be jo.
Šiuo metu visas mobilumo paslaugų ir produktų paketas siūlomas 38-iuose „Omnitel“ salonuose, netrukus išplėstas nešiojamųjų kompiuterių asortimentas pasieks ir 102 „Omnitel mini“ salonus. Nešiojamuosius kompiuterius su „Omni Connect“ paslauga taip pat galima įsigyti ir daugiau kaip 150-yje „Omni Connect“ partnerių prekybos vietų.
Pirmąjį žingsnį mažmeninės prekybos nešiojamaisiais kompiuteriais rinkoje bendrovė žengė 2005 metų rugsėjį, kai pirmoji Lietuvoje vartotojams pasiūlė „Hewlett-Packard“ nešiojamuosius kompiuterius su „Omni Connect“ mobiliuoju internetu už pradinę vieno lito investiciją. Skatindama mobiliojo interneto plėtrą, šiais metais „Omnitel“ rinkai pateikė dvi beprecedentes naujienas. Balandžio mėnesį vartotojams buvo pasiūlytas itin prieinamas mobiliojo interneto paslaugos „Omni Connect“ mokėjimo planas „Start“, kurio mokestis siekia tik 29 litus per mėnesį. Šiais metais „Omnitel“ pradėjo didžiulę 3,5G tinklo plėtrą, kurios dėka itin didelės spartos mobiliuoju internetu „Omni Connect“ jau galima naudotis daugiau nei 140-yje šalies miestų ir gyvenviečių. Šiuo metu „Omnitel“ turi apie 650 tūkst. mobiliojo interneto vartotojų, iš jų apie 50 tūkst. naudojasi mobiliojo interneto paslauga „Omni Connect“ kompiuteriuose arba išmaniuosiuose telefonuose.
KOMENTARAI
„Hewlett-Packard“ (HP) nešiojamųjų kompiuterių produktų vadovas Baltijos šalyse Almantas Liorentas:
„Mūsų ir „Omnitel“ partnerystė davė daug naudos abiems kompanijoms, o labiausiai – klientams, kurie pasinaudojo galimybe naują nešiojamąjį kompiuterį įsigyti itin palankiomis sąlygomis. Galimybė pigiau įsigyti HP nešiojamąjį kompiuterį užsisakant „Omnitel“ mobilųjį internetą „Omni Connect“ paskatino šių įrenginių pardavimus dar prieš mūsų nešiojamųjų kompiuterių serijos „Pavilion“ pristatymą Lietuvoje. Be to, šis bendradarbiavimas leido sustiprinti „Hewlett-Packard“ kaip lyderio pozicijas šalies rinkoje“.
„Acme Computer Components“ direktorius Regimantas Buožius:
„Tikimės, kad pirmaisiais bendradarbiavimo su „Omnitel“ mėnesiais šios bendrovės salonuose parduoti „Asus“ nešiojamieji kompiuteriai sudarys iki 10 proc. visų Lietuvoje parduotų „Asus“ nešiojamųjų kompiuterių. Mūsų nešiojamųjų kompiuterių pardavimai išaugs dėl klientų, kurie norėtų naudotis mobiliuoju internetu ir yra lojalūs „Asus“ prekės ženklui.
Manau, kad ateityje kas antro nuperkamo nešiojamojo kompiuterio komplektą sudarys mobiliojo interneto įranga ir atitinkamas paslaugų paketas. Apie šviesią mobiliojo interneto ateitį galima spręsti ir iš nešiojamųjų kompiuterių gamintojų dėmesio duomenų perdavimo įrangai – jau dabar daug verslo klasės nešiojamųjų kompiuterių turi integruotus 3G modemus“.
„BMS“ projektų vadovas Elvinas Stipinas:
„Lietuvoje žmonės jau supranta sprendimo – mobilios darbo, pramogų ar laisvalaikio vietos – reikšmę, kai internetas pasiekiamas visur ir visada. Todėl tokie „Omnitel“ mobilumo produktai, kai kartu siūlomas nešiojamasis kompiuteris ir mobilusis internetas, turi ateitį ir yra labai patrauklūs vartotojams. „Dell“ nešiojamieji kompiuteriai gerai žinomi pasaulyje, todėl džiaugiamės, kad ir Lietuvoje vartotojai pradeda vertinti šį prekinį ženklą ir „Dell“ įrenginių pardavimai sparčiai auga. Tikimės, kad ir „Omnitel“ salonuose „Dell“ nešiojamieji kompiuteriai bus vieni populiariausių, nes mūsų siūlomi modeliai pasižymi išskirtinėmis savybėmis. Pavyzdžiui, nešiojamasis kompiuteris „Dell“ „Latitude 620“, kurį bus galima įsigyti „Omnitel“ salonuose, yra su vidiniu 3G modemu, todėl vartotojui nereikia jaudintis ir galvoti apie išorinius įrenginius“.