Švedijoje įsikūrusios muzikos srautinio perdavimo paslaugos „Spotify“ mokamų prenumeratorių skaičius šiuo metu pasiekė 236 mln., tačiau tai dar ne viskas.
„Spotify“ vadovai pasidalino naujausia ketvirčio ataskaita, kurioje daugybė optimistiškai nuteikiančių skaičių. Pranešama, jog šios platformos aktyvių vartotojų skaičius išaugo 28 mln. bei gerokai viršijo bendrovės lūkesčius. Negana to, pirmąsyk pavyko perkopti 600 mln. aktyvių vartotojų ribą.
Į 602 mln. aktyvių naudotojų skaičių įeina 236 mln. mokamos prenumeratos turėtojų. Likusieji naudojasi nemokama paslauga, kuri teikiama su reklamomis ir neturi nemažai papildomų funkcijų, kurios suteikiamos prenumeratoriams.
Pranešama, jog „Spotify“ pajamos per 2023 metus sudarė 3,7 mlrd. eurų, kas yra 16 proc. daugiau nei ankstesniais metais. Tiesa, veiklos pajamos nusmuko į raudonąją zoną – 75 mln. eurų nuostolis, tačiau bendrovė pasigyrė, kad jos pajamos iš reklamos pasiekė rekordinį lygį – 501 mln. eurų.
Praėjusiais metais „Spotify“ fiksavo augimą visuose regionuose, o geriausi rezultatai užfiksuoti Lotynų Amerikoje. Pažymima ir tai, jog net 225 mln. platformos naudotojų peržiūrėjo „Wrapped“ skiltį, kuri pristatoma kiekvienų metų pabaigoje, o vartotojai gali peržiūrėti savo klausymosi istoriją.
Be to, Stokholme įsikūrusi įmonė stengiasi paįvairinti turinį savo platformoje. Buvo pranešta, kad „Spotify“ derasi su partneriais, kad savo programėlėje būtų rodomi muzikiniai vaizdo įrašai, taip susilyginant su „YouTube Music“.